Videómarketing a közösségi oldalakon - A TikTok, a Facebook és az Instagram összevetésében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Madar Fédra
További közreműködők: Papp dr. Vanda
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitális marketing
facebook
Instagram
közösségi média
Tiktok
videómarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43291

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg43291
005 20230318153708.0
008 230318suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Madar Fédra 
245 1 0 |a Videómarketing a közösségi oldalakon - A TikTok, a Facebook és az Instagram összevetésében  |c Madar Fédra  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom fókuszában három jól ismert közösségi oldal áll – a Facebook, az Instagram és a TikTok, valamint az ezeken megjelenő videómarketing. A dolgozat célja a videómarketing növekvő népszerűségének vizsgálata, körbejárva a főbb marketing fogalmakat és fajtákat, a digitális marketinget és a közösségi média fogalmát. Az elmúlt évtizedben a videómarketing külön területté vált a marketingben, mára pedig kulcsfontosságú szerepet tölt be a vállalkozások marketingstratégiájában. Ez a kutatás több kérdésre is keresi a választ: szükségesnek érzik-e a videós tartalmakat a fogyasztók, fontosnak találják-e a cégek, szolgáltatások közösségi média megjelenését, befolyásolják-e a vásárlói döntéseikben a közösségi oldalakon látott marketing tartalmak, valamint, hogy melyik platformon tekintenek meg legszívesebben videós reklámokat. Megvizsgáltam a videómarketinget, majd mindezek után mindhárom általam választott közösségi oldal jellemzőit és videós tartalmainak jellegzetességeit is. Primer kutatásom kvantitatív, online kérdőíves formában zajlott, célcsoportja legfőképpen a közösségi oldalakat rendszeresen használók voltak, akik a mindennapok során találkoznak videós tartalommal ezeken a felületeken. Kutatási kérdéseimre maradéktalanul választ kaphattam dolgozatom segítségével: a válaszadók szükségét érzik a videós tartalmaknak, fontos számukra a cégek közösségi média megjelenése. Befolyásolják vásárlási döntéseikben a közösségi oldalakon látottak, valamint a TikTokon tekintenek meg legszívesebben videós tartalmakat. 
695 |a digitális marketing 
695 |a facebook 
695 |a Instagram 
695 |a közösségi média 
695 |a Tiktok 
695 |a videómarketing 
700 1 |a Papp dr. Vanda  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43291/1/Madar%20Fe%CC%81dra_Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43291/2/Szakdolgozat%20%C3%A9rt%C3%A9kel%C5%91%20lap%20BELS%C5%90%20%C3%BAj_Madar%20F%C3%A9dra.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43291/3/Szakdolgozat%20e%CC%81rte%CC%81kelo%CC%8B%20lap%20KU%CC%88LSO%CC%8B%20u%CC%81j_Madar_Fe%CC%81dra_Veszelovits_Bella_20230106.docx.pdf  |z Dokumentum-elérés