Videómarketing a közösségi oldalakon - A TikTok, a Facebook és az Instagram összevetésében
Saved in:
Main Author: | Madar Fédra |
---|---|
Other Authors: | Papp dr. Vanda |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | digitális marketing közösségi média Tiktok videómarketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43291 |
Similar Items
TikTok az új Facebook
: Kővári Barbara
: Kővári Barbara
Facebook, Instagram, TikTok és az Influenszerek, mint újszerű marketingkommunikációs eszközök.
: Csöregi Ádám
: Csöregi Ádám
A videómarketing és a TikTok használatával kapcsolatos fogyasztói magatartás
: Keresztesi Zsuzsanna
: Keresztesi Zsuzsanna
Influencer Marketing in the beauty and Lifestyle Industry on TikTok and Instagram
: Hamikus Renáta
: Hamikus Renáta
TikTok, mint marketingcsatorna előnyök és lehetőségek
: Farkas Norina
: Farkas Norina
A TikTok, mint marketing eszköz
: Farkas Anna
: Farkas Anna
A TikTok térnyerése az online marketingben
: Steigervald Róbert
: Steigervald Róbert
A TikTok közösségi média hatása az online fogyasztói magatartásra
: Gulyás Krisztina
: Gulyás Krisztina
Üzleti célú közösségi média - különös tekintettel a TikTok térhódítására
: Szűcs Laura Anna
: Szűcs Laura Anna
Impact of social media marketing on the TikTok platform
: Sipos Máté
: Sipos Máté
TikTok trendek és hatásuk a fogyasztói magatartásra
: Oláh Renáta
: Oláh Renáta
A közösségi média marketing hatása a turizmusban – a TikTok vizsgálata
: Rácz Boglárka
: Rácz Boglárka
A Kärcher Magyarország marketingtevékenysége TikTok-on, a „Karchermagyarorszag”
: Tuza Zsombor
: Tuza Zsombor
A TikTok közösségi média hatása a fogyasztói magatartásra a Shein és a Temu esete!
: Hegyi Patrícia
: Hegyi Patrícia
The Application of Psychological Strategies in Brand Communication on TikTok in Hungary
: Óvári Flóra Veronika
: Óvári Flóra Veronika
A TikTok hatása a Z generáció vásárlási döntéseire
: Magyari Krisztina
: Magyari Krisztina
A TikTok hatása a Z generáció fogyasztói döntéshozatalára
: Tóth Laura
: Tóth Laura
A TikTok influencerek hatása a fogyasztók utazási döntéseire
: Borsodi Zsófia Réka
: Borsodi Zsófia Réka
For You (?) A TikTok térhódításának hatása a magyarországi influencerkmarketingre
: Kurucz Milán
: Kurucz Milán
A TikTok hatása a Z generáció mentális egészségére
: Várhegyi Dorina Adrienn
: Várhegyi Dorina Adrienn
How did TikTok change the lives and communication of the digital agencies?
: Molnár Lilla Rebeka
: Molnár Lilla Rebeka
Az influencer marketing lehetőségeinek bővülése a TikTok megjelenését követően
: Pribék Mihály
: Pribék Mihály
A TikTok hatása az Y és Z generáció fogyasztási szokásaira
: Zelei Viktória Petra
: Zelei Viktória Petra
Videómarketing a közösségi médiában
: Pap Dorina
: Pap Dorina
A TikTok platform hatása a Z generáció street food étteremválasztására
: Kőszegváry Ádám Ferenc
: Kőszegváry Ádám Ferenc
Che Chang Hi’s marketing strategy based on the strong development of TikTok in Vietnam
: Ly Thu Thao
: Ly Thu Thao
A közösségi média trendek pszichológiai hatása a fogyasztókra- A Z generáció trendjei a TikTok-on
: Milstein Emily Viktória
: Milstein Emily Viktória
A közösségi média hatása az önértékelésre és a mentális egészségre a nők és férfiak körében (avagy hogyan befolyásolja az Instagram és a TikTok használata a két nemet.)
: Danyi Zoé Mária
: Danyi Zoé Mária
The Impact of TikTok on Business to Consumer Communication and its Long-Term Effects on Online Video Consumption
: Baranyi Kristóf
: Baranyi Kristóf
Hogyan befolyásolja a TikTok a „Z” generáció vásárlási szokásait és kapcsolatukat a márkákkal?
: Kiss Adél
: Kiss Adél
Regarding the strategy of Chinese Internet companies entering the Southeast Asian market----take Kuaishou, TikTok as examples
: Yang Jinrong
: Yang Jinrong
A study of the effectiveness of key opinion consumers (KOCs) in influencer marketing on TikTok shop for electronics brands in Vietnam
: Tran Le Hoang
: Tran Le Hoang
The influence of Kols on the belief and purchasing decision in the Cosmetic field of Young Vietnamese Women in Generation Z through TikTok platform in Vietnam
: Nguyen Linh Chi
: Nguyen Linh Chi
A Facebook és az Instagram, mint közösségimédia-hirdetés felületek.
: Mészáros Róza Dorottya
: Mészáros Róza Dorottya
Az Instagram és Facebook szerepe az online reklámozásban Magyarországon
: Laczi Dorottya
: Laczi Dorottya
Ruhák értékesítésének hatékony növelése közösségi oldalakon való reklámozással
: Kalinics Hanna
: Kalinics Hanna
A Facebook ás az Instagram reklámozási hatásai az FMCG szektorban
: Kormányos Péter Dávid
: Kormányos Péter Dávid
A „VIRÁGGAL EGY MOSOLYÉRT” MOZGALOM ONLINE MEGJELENÉSEINEK VIZSGÁLATA (FACEBOOK, INSTAGRAM)
: Csoma Dániel
: Csoma Dániel
A "Virággal Egy Mosolyért" mozgalom online megjelenéseinek vizsgálata (Facebook, Instagram)
: Csoma Dániel
: Csoma Dániel
A Dove Self-Esteem Project hatása, különös tekintettel a közösségi oldalakon
: Kovács Laura
: Kovács Laura
Similar Items
-
TikTok az új Facebook
: Kővári Barbara -
Facebook, Instagram, TikTok és az Influenszerek, mint újszerű marketingkommunikációs eszközök.
: Csöregi Ádám -
A videómarketing és a TikTok használatával kapcsolatos fogyasztói magatartás
: Keresztesi Zsuzsanna -
Influencer Marketing in the beauty and Lifestyle Industry on TikTok and Instagram
: Hamikus Renáta -
TikTok, mint marketingcsatorna előnyök és lehetőségek
: Farkas Norina