A CSR szerepe a vállalati kommunikációban

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Leányvári Villő
Other Authors: Molnár Zsolt
Format: Thesis
Kulcsszavak:corporate social responsibility
CSR
kommunikáció
stakeholder-elmélet
társadalmi felelősségvállalás
vállalati felelősség
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43308
Description
Abstract:Szakdolgozatomban a vállalati társadalmi felelősségvállalással (Corporate Social Responsibility - CSR), valamint annak kulcsfontosságú elemével, az arra irányuló kommunikáció kérdéskörével foglalkozom. A vállalatok számára szinte elvártnak tekinthető a profitszerzési célon túlmutató, az érintetti csoportok elvárásainak megfelelő környezeti és társadalmi ügyekkel kapcsolatos szerepvállalás, ennek összefogására jött létre a CSR koncepciója.A CSR és a kommunikáció szoros kapcsolatban állnak, a két fogalom kiegészíti egymást. Hatékony és megfelelő kommunikációs eszközök alkalmazásával a CSR kommunikáció révén a vállalat érintettekkel való kapcsolatát, pozitív megítélését is erősíteni tudja.Dolgozatomban a CSR kommunikáció jelenlétét és szerepét kutatom, egy általam választott cég, a foodpanda példáján keresztül bemutatva.