A CSR szerepe a vállalati kommunikációban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Leányvári Villő
További közreműködők: Molnár Zsolt
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:corporate social responsibility
CSR
kommunikáció
stakeholder-elmélet
társadalmi felelősségvállalás
vállalati felelősség
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43308
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomban a vállalati társadalmi felelősségvállalással (Corporate Social Responsibility - CSR), valamint annak kulcsfontosságú elemével, az arra irányuló kommunikáció kérdéskörével foglalkozom. A vállalatok számára szinte elvártnak tekinthető a profitszerzési célon túlmutató, az érintetti csoportok elvárásainak megfelelő környezeti és társadalmi ügyekkel kapcsolatos szerepvállalás, ennek összefogására jött létre a CSR koncepciója.A CSR és a kommunikáció szoros kapcsolatban állnak, a két fogalom kiegészíti egymást. Hatékony és megfelelő kommunikációs eszközök alkalmazásával a CSR kommunikáció révén a vállalat érintettekkel való kapcsolatát, pozitív megítélését is erősíteni tudja.Dolgozatomban a CSR kommunikáció jelenlétét és szerepét kutatom, egy általam választott cég, a foodpanda példáján keresztül bemutatva.