A CSR szerepe a vállalati kommunikációban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Leányvári Villő
További közreműködők: Molnár Zsolt
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:corporate social responsibility
CSR
kommunikáció
stakeholder-elmélet
társadalmi felelősségvállalás
vállalati felelősség
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43308

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg43308
005 20230318153736.0
008 230318suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Leányvári Villő 
245 1 2 |a A CSR szerepe a vállalati kommunikációban  |c Leányvári Villő  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatomban a vállalati társadalmi felelősségvállalással (Corporate Social Responsibility - CSR), valamint annak kulcsfontosságú elemével, az arra irányuló kommunikáció kérdéskörével foglalkozom. A vállalatok számára szinte elvártnak tekinthető a profitszerzési célon túlmutató, az érintetti csoportok elvárásainak megfelelő környezeti és társadalmi ügyekkel kapcsolatos szerepvállalás, ennek összefogására jött létre a CSR koncepciója.A CSR és a kommunikáció szoros kapcsolatban állnak, a két fogalom kiegészíti egymást. Hatékony és megfelelő kommunikációs eszközök alkalmazásával a CSR kommunikáció révén a vállalat érintettekkel való kapcsolatát, pozitív megítélését is erősíteni tudja.Dolgozatomban a CSR kommunikáció jelenlétét és szerepét kutatom, egy általam választott cég, a foodpanda példáján keresztül bemutatva. 
695 |a corporate social responsibility 
695 |a CSR 
695 |a kommunikáció 
695 |a stakeholder-elmélet 
695 |a társadalmi felelősségvállalás 
695 |a vállalati felelősség 
700 1 |a Molnár Zsolt  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43308/1/Szakdolgozat_F0LYVB.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43308/2/Szakdolgozat%20%C3%A9rt%C3%A9kel%C5%91%20lap_Le%C3%A1nyv%C3%A1ri%20Vill%C5%91.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43308/3/Szakdolgozat_ertekeles_belso_Leanyvari_Villo.pdf  |z Dokumentum-elérés