A szállodai éttermi személyzet ismeretei az ételérzékenység és ételallergia vonatkozásában – a vendégek véleménye alapján
Elmentve itt :
Szerző: | Pálmai Laura Szilvia |
---|---|
További közreműködők: | Lugasi Dr. Andrea |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | allergia ételallergia ételérzékenység ételintolerancia gluténérzékenység intolerancia laktózérzékenység |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43348 |
Hasonló tételek
A turisták ismeretei, véleménye az overtourismről és annak hatásairól
: Tőrincsiné Fodor Anna Noémi
: Tőrincsiné Fodor Anna Noémi
Az ételallergia és -intolerancia kezelése a vendéglátásban - a vendégek tapasztalatai alapján
: Beck Édua
: Beck Édua
Corporate vendégek és a személyzet kapcsolata a Hotel Presidentben a COVID-19 járvány idején
: Mátyás Noémi
: Mátyás Noémi
Sikeres vállalkozás indításának ismeretei
: Bacsa Bernadett
: Bacsa Bernadett
A szállodai vendégek lojalitásának elérése érzelmi kötődéssel
: Toldi Nóra
: Toldi Nóra
Személyzet-nyilvántartás, egyedi adatbázis-kezelő alkalmazás fejlesztés teljes folyamata
: Hogál Ákos
: Hogál Ákos
Ételallergia és ételintolerancia a vendéglátásban
: Major Véda
: Major Véda
Szállodai vendégek és dolgozók ösztönzésmenedzsmentje három budapesti luxus szálloda példáján keresztül
: But-Pálfi Brigitta
: But-Pálfi Brigitta
A magyar lakosság kulturális turizmussal kapcsolatos ismeretei, attitűdjei, utazási szokásai
: Aradi Dóra
: Aradi Dóra
A Budapesti Gazdasági Egyetem hallgatóinak gluténről szerzett ismeretei és tudásuk
: Sebő Gergő
: Sebő Gergő
Ételintolerancia, ételallergia és napjaink divatétrendjei a vendéglátásban
: Dóka Dorina Petra
: Dóka Dorina Petra
Az ételallergia és ételintolerancia helyzete a vendéglátásban
: Imre Tímea
: Imre Tímea
Vendégelégedettség és visszatérő vendégek
: Tomis Eszter
: Tomis Eszter
Ételintolerancia és ételallergia a mindennapokban és a vendéglátásban
: Rakusz Krisztina
: Rakusz Krisztina
A reklámtervezés folyamata, a szállodai marketing vonatkozásában.
: Jancsek Bálint
: Jancsek Bálint
Készlet nyilvántartás éttermi vendéglátásban
: Harkány Norbert
: Harkány Norbert
Az éttermi viselkedési kultúra
: Vilhelm Dóra
: Vilhelm Dóra
Instakompatibilitás az éttermi gyakorlatban
: Szabó Alexandra Viktória
: Szabó Alexandra Viktória
Ételallergia és intolerancia vizsgálata a vendéglátásban és ennek higiénéje
: Pataki Mária Nikolett
: Pataki Mária Nikolett
Az édes küzdelem – avagy az ételallergia / ételintolerancia a cukrászatban
: Nagy Bettina
: Nagy Bettina
A vendégek lojalitásának megőrzése érzelmi kötődéssel
: Pekola Máté
: Pekola Máté
A számviteli etika és a számvitel rendjének megsértése az emberek véleménye szerint
: Csókó Fanni
: Csókó Fanni
A számviteli etika és a számvitel rendjének megsértése az emberek véleménye szerint
: Csókó Fanni
: Csókó Fanni
Az ételallergia- és intoleranciára specializálódott kínálati piac vizsgálata, fejlődésének elemzése
: Becságh Anna
: Becságh Anna
Hotel Mercure Buda éttermi értékesítési folyamatai
: Tihanyi Norbert
: Tihanyi Norbert
Influencer marketing lehetőségei az éttermi vendéglátásban
: Paul Bence
: Paul Bence
Fenntarthatósági megoldások elemzése az éttermi vendéglátásban
: Bakos Bernadett
: Bakos Bernadett
Budapesti rövidtávú lakáskiadás piaca a szállodák és a vendégek véleményének megítélése alapján
: Zaveczky Melinda
: Zaveczky Melinda
A házi kedvencekkel rendelkező fogyasztók/vendégek/turisták viselkedési attitűdjeinek vizsgálata a turizmusban
: Nagy Laura
: Nagy Laura
Folyadékfogyasztás különböző országokból érkező szálloda vendégek körében
: Jávor Lili
: Jávor Lili
Budapest és a budapestiek felkészültsége külföldi vendégek fogadására
: Csörsz Lili
: Csörsz Lili
Just in time szemlélet az éttermi folyamatok szervezésében
: Tóth Barnabás Zsombor
: Tóth Barnabás Zsombor
Napjaink fogyasztási szokásainak hatása az éttermi kínálatra
: Pretz Alexandra
: Pretz Alexandra
Sztárok és hírességek hatása az éttermi marketingben
: Lehőcz Milán József
: Lehőcz Milán József
Vezető beosztásban dolgozók véleménye és tapasztalatai az elkötelezettségről napjainkban az IT és a vendéglátó szektorban
: Gábor-Káveczki Barbara
: Gábor-Káveczki Barbara
Egyéni cseh vendégek beutaztatása Magyarországra és annak marketingje
: Pénzes Melinda
: Pénzes Melinda
Az éttermi vendéglátás marketing stratégiájának elemzése és fejlesztési lehetőségei a fogyasztói szokások alapján.
: Zéman Maximilián Győző
: Zéman Maximilián Győző
A generációváltás kihívásai egy családi éttermi vállalkozás esetében
: Szilágyi Dániel
: Szilágyi Dániel
Ételallergia és táplálékintolerancia, avagy az új „népbetegség” kezelése a hazai és angliai vendéglátásban
: Demeter Dóra
: Demeter Dóra
Éttermi konyha folyamatfejlesztési projektje 6s lean módszer bevezetésével
: Csaszlovszkyné Kolosi Orsolya
: Csaszlovszkyné Kolosi Orsolya
Hasonló tételek
-
A turisták ismeretei, véleménye az overtourismről és annak hatásairól
: Tőrincsiné Fodor Anna Noémi -
Az ételallergia és -intolerancia kezelése a vendéglátásban - a vendégek tapasztalatai alapján
: Beck Édua -
Corporate vendégek és a személyzet kapcsolata a Hotel Presidentben a COVID-19 járvány idején
: Mátyás Noémi -
Sikeres vállalkozás indításának ismeretei
: Bacsa Bernadett -
A szállodai vendégek lojalitásának elérése érzelmi kötődéssel
: Toldi Nóra