A 2022-es gazdasági válság kezdeti hatásai a fogyasztók élelmiszer-vásárlási szokásaira

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Molnár Szimonetta
További közreműködők: Kovács Dr. András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:élelmiszerfogyasztás
fogyasztói magatartás
infláció
kiskereskedelem
válsághelyzet(ek)
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43355
Leíró adatok
Kivonat:A fogyasztók magatartásának gyors ütemben való változása befolyásolja az igényeket, ezáltal az élelmiszerüzletek stratégiáját, kínálatát. Ezek a magatartások különösen gyorsan változnak, amikor bekövetkezik valamilyen váratlan, sokak számára nehéz helyzet. A jelenlegi állapot helyenként felgyorsította az egyébként is kialakulóban lévő változásokat, esetenként új irányt alakított ki a fejlődés terén. Szakdolgozatomban a vásárlók magatartásában, attitűdjében érzékelhető változásokat vizsgáltam az utóbbi néhány hónapban. A dolgozatom hasznos lehet az élelmiszerüzletek, üzletláncok számára, a gyakorlatban alkalmazni tudják a kutatásom eredményeit, következtetéseimet, javaslataimat. Rálátást kaphatnak a célcsoportjuk véleményére, ennek fényében egy mankó lehet számukra a döntésekhez, stratégiák kialakításához.