Az Együtt az Autistákért Alapítvány marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása
Elmentve itt :
Szerző: | Németh Ágota |
---|---|
További közreműködők: | Sarkadi Katalin |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | 7P modell alapítvány(ok) kommunikáció nonprofit szektor SWOT-elemzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43357 |
Hasonló tételek
Generációk együttes jelenléte a munkaerőpiacon, együttes munkavégzésük előnyei, hátrányai
: Gál Vivien Petra
: Gál Vivien Petra
Együtt zöldülünk?! Környezettudatosság relevanciája és lehetőségei ma Magyarországon
: Sarkadi Ákos
: Sarkadi Ákos
A NOÉ ÁLLATOTTHON ALAPÍTVÁNY KOMMUNIKÁCIÓS TEVÉKENYSÉGÉNEK FELDOLGOZÁSA ESETTANULMÁNY FORMÁJÁBAN
: Béki Viktória
: Béki Viktória
Nonprofit szervezetek sajátosságai. Az Angkor Alapítvány tevékenységének elemzése 2006-2010 között.
: Werle Eszter
: Werle Eszter
A borturizmus és az egészségturizmus kapcsolata, együtt vagy külön
: Benkő Dalma
: Benkő Dalma
A Tatay Sándor Iskola- és Oktatásfejlesztési Alapítvány beszámolókészítése, tevékenységének elemzése
: Dudar-Csillag Szilvia
: Dudar-Csillag Szilvia
"Együtt a jövőbe" Az ISD Dunaferr Zrt. társadalmi felelősségvállalásának megítélése
: Kutrovátz Renátó
: Kutrovátz Renátó
Együtt. Veled avagy a Magyar Telekom belső kommunikációja
: Majnár Klaudia
: Majnár Klaudia
Az EGIS Gyógyszergyár Rt. marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása
: Volk Balázs
: Volk Balázs
Az Ivanics Csoport marketing és marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása
: Lévai Márton
: Lévai Márton
A Shiseido magyarországi marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása
: Mayercsin Zsófia
Megjelent: (2013)
: Mayercsin Zsófia
Megjelent: (2013)
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. cégen belüli beszerzés és a marketingkommunikációs eszközök kapcsolata és együttes kihatása a kereskedelemre
: Balkó Marcell Gábor
: Balkó Marcell Gábor
Hilton Budapest versenyképességének javítása a marketing és minőségügy együttes alkalmazásával
: Jurmann Alexandra
: Jurmann Alexandra
Dyson marketingkommunikációs tevékenységének az elemzése
: Kusev Angelov Márk
: Kusev Angelov Márk
A Magyar Nemzeti Üdülési Alapítvány tevékenységnek bemutatása az Erzsébet-program tükrében
: Barta Angéla
: Barta Angéla
A Kézenfogva Alapítvány vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének bemutatása
: Fekete Attila
: Fekete Attila
Egy nonprofit szervezet online marketingkommunikációs lehetőségeinek vizsgálata A FEB’93 Oktatási Alapítvány bemutatásán keresztül
: Tóth Anna
: Tóth Anna
Az Amigos a Gyerekekért Alapítvány marketingtevékenységének értelmező elemzése
: S.Tóth Franciska Blanka
: S.Tóth Franciska Blanka
GLOBAL LEADING CONFERENCES KFT MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓS TEVÉKENYSÉGÉNEK BEMUTATÁSA
: Tóth Péter
: Tóth Péter
Rossmann Magyarország marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása és elemzése
: Osváth Eszter
: Osváth Eszter
A Douglas üzletlánc hazai marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása
: Nagy Ágnes
: Nagy Ágnes
A Marco Mobili Bútoráruház marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása
: Vincze Jázmin Anna
: Vincze Jázmin Anna
A civil szervezetek kommunikációjának bemutatása az Egy csepp figyelem Alapítvány esettanulmánya alapján
: Petrik Liána
Megjelent: (2007)
: Petrik Liána
Megjelent: (2007)
Az eseménymarketing szerepe a Zala Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány gyakorlatában
: Kelemen Attila
: Kelemen Attila
Nonprofit szervezetek adózási specialitásai, az egyesület és az alapítvány összehasonlítása
: Barakovics Dominik
: Barakovics Dominik
Kijut-e a magyar nemzeti együttes a 2016-os labdarúgó-Európa-bajnokságra?
: Szabó Dávid
: Szabó Dávid
A Regionális Civil Központ Alapítvány külső kommunikációja
: Peiker Orsolya
: Peiker Orsolya
Az Iramko Kft. jelenlegi marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Tóth Mónika
: Tóth Mónika
Az ELEVEN Australia márka marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Biró Virág
: Biró Virág
Mérhetőség az online marketingben - A Google Analytics és az AdWords együttes használatában rejlő lehetőségek kisvállalkozói szemmel
: Mészáros Beáta Orsolya
: Mészáros Beáta Orsolya
A Decathlon marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Tóth Viktória
: Tóth Viktória
A Xiaomi marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Wágner Barbara
: Wágner Barbara
A No Comment Hip Hop reklámozási, és marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása
: Kocsis Brigitta
: Kocsis Brigitta
A Mindenki fogadjon örökbe egy kiskutyát alapítvány marketingtevékenysége
: Kicsid Ingrid
: Kicsid Ingrid
Adományozás a gasztronómiában a Mosoly Alapítvány bemutatásán keresztül
: Pap Adrienn
: Pap Adrienn
Az Év Homlokzata 2018 pályázat marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Uzsák-Tokai Anita
: Uzsák-Tokai Anita
Az Agrár-Vállalkozási Hitelgarancia Alapítvány portfóliókezesség termékének kiterjesztése állami viszontgarancia használatával
: Papp Krisztina Anita
: Papp Krisztina Anita
A Lukoil Magyarország 2012. évi marketing tevékenységének bemutatása
: Regály Ágota
: Regály Ágota
A Dove, mint kozmetikai márka bemutatása és marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Hujber Mónika
: Hujber Mónika
Myeko marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása, fogyasztói kontra viszonteladói piac specifikumainak tükrében
: Molnár Zita
: Molnár Zita
Hasonló tételek
-
Generációk együttes jelenléte a munkaerőpiacon, együttes munkavégzésük előnyei, hátrányai
: Gál Vivien Petra -
Együtt zöldülünk?! Környezettudatosság relevanciája és lehetőségei ma Magyarországon
: Sarkadi Ákos -
A NOÉ ÁLLATOTTHON ALAPÍTVÁNY KOMMUNIKÁCIÓS TEVÉKENYSÉGÉNEK FELDOLGOZÁSA ESETTANULMÁNY FORMÁJÁBAN
: Béki Viktória -
Nonprofit szervezetek sajátosságai. Az Angkor Alapítvány tevékenységének elemzése 2006-2010 között.
: Werle Eszter -
A borturizmus és az egészségturizmus kapcsolata, együtt vagy külön
: Benkő Dalma