Az élményközpontú corporate rendezvények szerepe és céljai a vállalatok belső kommunikációjában
Elmentve itt :
Szerző: | Ujvári Réka |
---|---|
További közreműködők: | Róbert Nóra |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | belső kommunikáció fejlesztése csapatépítés egyén és szervezet rendezvények rendezvényszervezés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43365 |
Hasonló tételek
Corporate rendezvények szerepe a vállalatok belső kommunikációjában a ConceptFlow Kft. példáján keresztül
: Urbán Dorka
: Urbán Dorka
A csapatépítő tréningek szerepe a vállalatok belső kommunikációjában
: Tasi Blanka
: Tasi Blanka
A lovasturizmus, mint élményközpontú attrakció
: Bozori Bianka
: Bozori Bianka
Az élményközpontú sportturizmus kapcsolata a rendezvényszervezéssel
: Hábel Fruzsina
: Hábel Fruzsina
Segway-ek az élményközpontú programok részeként
: Budai Netti
: Budai Netti
Az egészségturizmus támogatási rendszerének hatása, céljai
: Romsics Andrea
: Romsics Andrea
Marketingstratégia felépítése és céljai a Magyar Telekom Nyrt.-nél
: Barabás Réka
: Barabás Réka
Az élménygazdaságtan jelentősége a turizmus változó világában - az élményközpontú turista
: Vida Ágnes Krisztina
: Vida Ágnes Krisztina
A véleményvezérek szerepe egy új márka kommunikációjában
: Juhász Zsófia
: Juhász Zsófia
A XXI. századi rendezvénytrendek megvalósulása és a rendezvények céljai a ConceptFlow Kft. rendezvényportfólióján keresztül bemutatva
: Mátyus Doroti Krisztina
: Mátyus Doroti Krisztina
A rendezvények szerepe a vállalatok eredményességére
: Bedő Bettina Diána
: Bedő Bettina Diána
A jelzések (signaling) szerepe a szállodai minőség kommunikációjában
: Karakasné Morvay Klára
Megjelent: (2012)
: Karakasné Morvay Klára
Megjelent: (2012)
Informatikai programok a cégek kommunikációjában
: Frisch Andrea
: Frisch Andrea
A Magyar Telekom Nyrt. brand menedzsmentje, céljai és eredményei
: Kővári Botond
: Kővári Botond
Fenntarthatóság a KLM működésében és kommunikációjában
: Tasi Dorka
: Tasi Dorka
Vizuális eszközök hasznossága a felsőoktatási intézmények kommunikációjában
: Budai János Kristóf
: Budai János Kristóf
LMBTQ+ közösség megjelenítése vállalatok marketing-kommunikációjában, és ezek márka képet alakító hatása magyar és nemzetközi viszonylatban
: Fehér Alexandra
: Fehér Alexandra
Külföldre utazó magyar turisták utazási szokásai és kedvelt úti céljai télen
: Józsa Vivien Noémi
: Józsa Vivien Noémi
A fenntarthatóság megjelenése Magyarország és Spanyolország turizmusmarketing kommunikációjában
: Kovács Anna Éva
: Kovács Anna Éva
Belső rendezvények szerepe és hatékonysága a Magyar Posta Zrt-nél
: Pazár Ágnes Kinga
: Pazár Ágnes Kinga
A borospalack és címke lehet több, mint csomagolás? - A külső jegyek szerepe a belső értékek kommunikációjában és a fogyasztói igények alakulásában
: Kalmár Eszter
: Kalmár Eszter
Egy felejthetetlen élmény, avagy az eseménymarketing és a rendezvény szerepe egy szállodavállalat kommunikációjában
: Groska Zsófia
: Groska Zsófia
A vállalati arculat szerepe a kézműves vállalkozások kommunikációjában A Petruska márka létrejötte
: Budai Petra
: Budai Petra
A teljesítményértékelés céljai és módszerei - A TÉR gyakorlati megvalósulásának vizsgálata a Colas cégcsoportnál
: Kovács Ádám
: Kovács Ádám
A közterületeken lebonyolított rendezvények eredményességének vizsgálata a Decathlon Nyugati téri áruháznyitó napok bemutatásának segítségével
: Ujvári Réka
: Ujvári Réka
Az EKÁER és a HU-GO lényege, feladatai, céljai és gyakorlati alkalmazásuk a SPAR Magyarországi Kereskedelmi Kft-nél
: Boros Dávid Lajos
: Boros Dávid Lajos
The effect of corporate branding on consumer behavior
: Lukács Réka
: Lukács Réka
Belső konfliktusok kezelése a szállodákon belül
: Ujvári Blanka
: Ujvári Blanka
Corporate Portfolio Management Interconnections between Corporate Portfolio Management and Innnovation
: Tarkó Péter
: Tarkó Péter
A belső vállalati rendezvények élmény oldalról történő megközelítése és a trendek változása
: Hrabovszki Dóra
: Hrabovszki Dóra
A rendezvények szerepe Szolnok idegenforgalmában
: Joó Anna Erzsébet
: Joó Anna Erzsébet
A multinacionális vállalatok nyújtotta karrierépítési lehetőségek, belső képzések jelentősége
: Nánási Tünde
: Nánási Tünde
Rendezvények szerepe egy lapkiadó életében
: Tolnai Bernadett
: Tolnai Bernadett
Olasz borok szerepe a magyarországi vendéglátásban és a rendezvények világában
: Suhayda Réka
: Suhayda Réka
A CORPORATE ÉRTÉKESÍTÉS SZEREPE AZ ACCOR-PANNONIA HOTELS ÉRTÉKESÍTÉS TEVÉKENYSÉGÉBEN
: Paróczai László
: Paróczai László
A belső vállalati rendezvények fontossága a multinacionális cégeknél a HEINEKEN példáján keresztül
: Szolnoki Alexandra
: Szolnoki Alexandra
Rendezvények szervezése, lebonyolítása
: Szabó Réka
: Szabó Réka
Az animátorok szerepe a rendezvények sikeres lebonyolításában
: Lovay Marcell
: Lovay Marcell
Üzleti kommunikáció – A vállalatok belső kommunikációja – Xylem Water Solutions Kft.
: Hortobágyi Anita
: Hortobágyi Anita
Brand, márka és corporate identity szerepe a Zsidai Gasztronómiai Csoportnál
: Biró Zsófia
: Biró Zsófia
Hasonló tételek
-
Corporate rendezvények szerepe a vállalatok belső kommunikációjában a ConceptFlow Kft. példáján keresztül
: Urbán Dorka -
A csapatépítő tréningek szerepe a vállalatok belső kommunikációjában
: Tasi Blanka -
A lovasturizmus, mint élményközpontú attrakció
: Bozori Bianka -
Az élményközpontú sportturizmus kapcsolata a rendezvényszervezéssel
: Hábel Fruzsina -
Segway-ek az élményközpontú programok részeként
: Budai Netti