Fogyasztói Magatartás az Online Vásárlás Világában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Puhl Adrienn
További közreműködők: Kozák Dr. Tamás
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitalizáció
elektronikus vásárlás - online vásárlás
fogyasztói magatartás
fogyasztói szokások
vásárlási élmény
vásárlási szokások
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43387

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg43387
005 20230319182154.0
008 230319suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Puhl Adrienn 
245 1 0 |a Fogyasztói Magatartás az Online Vásárlás Világában  |c Puhl Adrienn  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozatom rövid ismertetése után az első fejezettel kezdtem el a tényleges munkát. A szakirodalmi áttekintés összesen három fejezeten keresztül került bemutatásra, hiszen véleményem szerint fontos tisztában lenni az alapdefiníciókkal, illetve azokkal a tényezőkkel, melyek befolyásolják a fogyasztói magatartást és a vásárlási élményt az emberek mindennapjaiban. Az első fejezetben ismertettem a fogyasztói magatartást, mint a vásárlás egyik alapfeltételét. A fogyasztói magatartás megismerésével tudunk terméket értékesíteni, így véleményem szerint nagyon fontos ismerni az alapokat ezen a területen. Ebben a fejezetben külön kitértem a fogyasztói magatartást befolyásoló tényezőkre, illetve bemutattam a saját véleményemet is az általános befolyásoló tényezők csoportosításán túl. A második fejezetben már egy a szakdolgozati témámhoz közelebb álló területet vizsgáltam, mely a vásárlási folyamat részletes, azonban mégis lényegre törő bemutatása volt. Elsősorban bemutattam az általános vásárlási folyamatokat, majd utána áttértem a digitalizációra, mely szintén egy fontos alappillére a szakdolgozatomnak. Mivel a digitalizáció az elmúlt években lett ennyire elterjedt, így próbáltam leginkább a kialakulásának az okát bemutatni. Majd ezután jött az értékesítési tölcsér bemutatása, mely egy vállalkozás életében mára már elengedhetetlen lett. A fejezetben külön kitérem a leginkább ismert értékesítési modellre, mely az AIDA modell volt, illetve egy általam igazán preferált lehetőséget is bemutattam a fejezet alatt. Próbáltam lehetőségeimhez mérten érdekesen és tanulságosan bemutatni az értékesítési tölcsér külön fajtáit, hiszen egyrészt véleményem szerint nem csak aktuális a téma, hanem érdekfeszítő is. Szerettem volna az általam meglátott tényezőket részletesen, de mégis lényegre törően kifejteni és a lehető legjobban szemléltetni. A következő fejezetben – mely már az utolsó szakirodalmi feldolgozást bemutató fejezet - már elmondhatom, hogy egyértelműen a fogyasztói magatartást vizsgáltam az online térben. Próbáltam a lehető legrészletesebben, azonban mégis érdekfeszítően bemutatni a témát. Ebből kifolyólag a stratégiaalkotásról, a folyamatáról és a célközönség megfelelő ismeretéről is beszéltem. Az online marketing véleményem szerint már egy sokkal nagyobb tömeghez eljutó tevékenység, így nagyon fontos a célközönség megfelelő ismerete, hiszen itt már célzottan lehet kommunikálni a potenciális vásárlókhoz. Foglalkoztam az adott fejezetben a hirdetésekkel, a közösségi média felületeivel és a weboldal jelentőségével is. Mára már elengedhetetlen ezeknek a platformoknak a használata online marketing szempontjából, így a lehető legnagyobb pontossággal mutattam be a fogyasztói igényeket ezen a területen. A személyes márka egyre nagyobb elterjedéséről is szót ejtettem a fejezetben és a különböző inbound marketing ötletekről is. 
695 |a digitalizáció 
695 |a elektronikus vásárlás - online vásárlás 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a fogyasztói szokások 
695 |a vásárlási élmény 
695 |a vásárlási szokások 
700 1 |a Kozák Dr. Tamás  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43387/1/Puhl%20Adrienn.Q13DTN.szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43387/2/Szakdolgozat%20%C3%A9rt%C3%A9kel%C5%91%20lap%20BELS%C5%90%20_Puhl%20Adrienn.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43387/3/Puhl%20Adrienn%20K%C3%9CLS%C5%90%20%C3%BAj_1%20%281%29.pdf  |z Dokumentum-elérés