The influence of streaming on the marketing and distribution strategies of studios in the film industry and on moviegoer habits
Elmentve itt :
| Szerző: | Popovics Marcell Milán |
|---|---|
| További közreműködők: | Papp dr. Vanda |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | 21st Century distribution strategy marketing movies streaming |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43396 |
Hasonló tételek
The Interpretation of Semiotics in Miyazaki Hayao's Animated Films by Studio Ghibli The Message behind Environmentalism, Consumerism, and Pacifism.
: Chantarasmee Chantaras
: Chantarasmee Chantaras
Factors influencing the distribution channel choice and usage of wineries
: Dienes-Oehm Barnabás Tivadar
: Dienes-Oehm Barnabás Tivadar
The influence of commercials on peoples' eating habits
: Lengyel Anna Krisztina
: Lengyel Anna Krisztina
Does authenticity in influencer marketing contribute to followers’ buying habits?
: Kelemen Dóra
: Kelemen Dóra
A comparison of Korean and the U.S. film industries
: Szebegyinszki Éva
: Szebegyinszki Éva
Digital Marketing of Marvel Studios and its Impact on Gen Z
: Paspalev Georgi Jassenov
: Paspalev Georgi Jassenov
The analysis of the influence of special dietary needs on shopping habits in Transdanubia
: Orbán Johanna Barbara
: Orbán Johanna Barbara
Analysing marketing strategies influencing consumers behaviour and preferences in casual dining restaurant industry in Vientiane, Laos.
: Soukhavongsa Fonsouda
: Soukhavongsa Fonsouda
The integration of 4PL logistics and the physical distribution behind data interchange
: Bakos Marcell
: Bakos Marcell
A S(l)im-X Stúdió Balatonfüred marketing stratégiájának elemzése
: Diószegi Petra
: Diószegi Petra
The effects of subscription-based music streaming services on the music industry
: Mohamad Ali Mahdi
: Mohamad Ali Mahdi
Az Ars Una Studio Kft. marketingstratégiája
: Kerschbaummayer Eliza
: Kerschbaummayer Eliza
An exploratory study of the role of the influencers in Prepy’s marketing strategy
: Kósa Réka
: Kósa Réka
A Medo Design Stúdió online marketing tevékenységének elemzése és fejlesztése
: Urbanek Brigitta Katalin
: Urbanek Brigitta Katalin
Survey about how Covid-19 has influenced our music listening habits
: Smátrola Gergő
: Smátrola Gergő
Factors influencing the purchasing habits of the younger Vietnamese generation regarding Levi's® recycled fashion
: Nguyen The Kien
: Nguyen The Kien
The Star Wars and Marvel Film Franchises Analysed From a Marketing Perspective
: Fejes Marcell
: Fejes Marcell
An overview of the changing and diverse system of distributing tourist products.
: Holecz Lenke
: Holecz Lenke
AB-Studio Kft. jövedelmezőségi és hatékonysági vizsgálatának elemzése
: Varga Bernadett
: Varga Bernadett
A Benteler Distribution Hungary Kft. pénzügyi átvilágítása
: Gavallér László
: Gavallér László
Influencer Marketing in the beauty and Lifestyle Industry on TikTok and Instagram
: Hamikus Renáta
: Hamikus Renáta
Hot streams of success A qualitative study on how Széchenyi Thermal Bath's marketing strategy improved performance
: Kovács Flóra Rozália
: Kovács Flóra Rozália
The distribution of state aid among SMEs and large firms in Hungary
: Mészáros Anna
: Mészáros Anna
Media Consumption Habits in Hungary
: Merényi Márk
: Merényi Márk
Traveling habits of generation Z
: Fóti Kristóf Gábor
: Fóti Kristóf Gábor
Sensory marketing influences women's perceptions and purchasing behavior in the perfume industry
: Bayanjargal Purevjargal
: Bayanjargal Purevjargal
PR film készítése
: Rátkai Márk
: Rátkai Márk
Stratégies de marketing dans l'industrie du luxe entre la tradition et l’innovation
: Elghafraoui Akram
: Elghafraoui Akram
The potential uses of blockchain-based distributed ledger technology in the banking sector
: Tari Zoltán
: Tari Zoltán
A FACEBOOK SZEREPE A STUDIO ITALIA OLASZ UTAZÁSI IRODA MARKETINGTEVÉKENYSÉGÉBEN
: Breitenbach Angéla
: Breitenbach Angéla
Research on the visitation habits and expectations of Generation-Z in the Hungarian catering market
: Számel Zsuzsanna
: Számel Zsuzsanna
Travelling habits of young people in Slovakia
: Kellerová Júlia
: Kellerová Júlia
The impact of advertising on the purchasing habits of families.
: Sipos Farkas
: Sipos Farkas
The Potential of Film Tourism in Hungary
: Sebestyén Judit
: Sebestyén Judit
Film Tourism Exploring the Motivations of Travelers to visit Movie Destinations
: Végh Csenge
: Végh Csenge
Investigating social media influence during Covid19 on the spending habits of fashion products by young generations (18-30)
: Borbély Alíz
: Borbély Alíz
Hogyan járul hozzá a marketing egy film sikeréhez?
: Horváth Anna Zsófia
: Horváth Anna Zsófia
Marketing Strategies of Tourism Industry in the Republic of Azerbaijan. The Case of the World Heritage Sites by UNESCO in Azerbaijan
: Aghayeva Dilara
: Aghayeva Dilara
Filmes termékmegjelenítés fogyasztói szemmel
: Kalapos Diána
Megjelent: (2014)
: Kalapos Diána
Megjelent: (2014)
Romantikus könyvek filmes adaptációi
: Péntek Szonja Hedvig
: Péntek Szonja Hedvig
Hasonló tételek
-
The Interpretation of Semiotics in Miyazaki Hayao's Animated Films by Studio Ghibli The Message behind Environmentalism, Consumerism, and Pacifism.
: Chantarasmee Chantaras -
Factors influencing the distribution channel choice and usage of wineries
: Dienes-Oehm Barnabás Tivadar -
The influence of commercials on peoples' eating habits
: Lengyel Anna Krisztina -
Does authenticity in influencer marketing contribute to followers’ buying habits?
: Kelemen Dóra -
A comparison of Korean and the U.S. film industries
: Szebegyinszki Éva