Múzeumok digitális fejlesztése a látogatói élmény szempontjai szerint az Unicum Ház példája alapján
Elmentve itt :
Szerző: | Sváb Auguszta Veronika |
---|---|
További közreműködők: | Sipos Erika |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | attrakció digitalizáció látogatói élmény múzeumi marketing múzeumok |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43440 |
Hasonló tételek
A látogatói és felhasználói élményszerzés befolyásoló tényezői a múzeumok esetén
: Hegedüs Zsófia
: Hegedüs Zsófia
Az Unicum Ház szerepe a magyar turizmusban
: Horváth Tamás
: Horváth Tamás
Fogyasztói élmény fejlesztése digitális streaming szolgáltatások esetén
: Turai Barbara Szilvia
: Turai Barbara Szilvia
A GROUPAMA ARÉNA BEMUTATÁSA A RENDEZVÉNYSZERVEZÉS SZEMPONTJAI SZERINT
: Kocsis Diána
: Kocsis Diána
Múzeumok helyzete a mai Magyarországon
: Vicsay Bernadett Ramóna
: Vicsay Bernadett Ramóna
Múzeumok Éjszakája a Jász Múzeumban
: Fügedi Dávid
: Fügedi Dávid
Az esküvőszervezés trendjei és változásai a környezettudatosság szempontjai szerint
: Faragó Luca
: Faragó Luca
Webáruház fejlesztése agilis módszertanok szerint
: Riczu Ádám
: Riczu Ádám
Múzeumok külső kommunikációja és népszerűségének vizsgálata
: Sipos Enikő
: Sipos Enikő
Szabadulószoba látogatói szokások és preferenciák vizsgálata
: Bakró Richárd
: Bakró Richárd
Múzeumok a turizmus szolgálatában-A kulturális turizmus és a múzeumok szerepe az Észak-magyarországi turisztikai régióban
: Fabu Anasztázia Klára
: Fabu Anasztázia Klára
Múzeumok marketingkommunikációs tevékenységének elemzése a szolgáltatások piacán
: Fleischmann Anna
: Fleischmann Anna
Állatkerti látogatói élményt javító mobiltelefonos alkalmazás tervezése
: Piszker Zoltán
: Piszker Zoltán
Modern technológia megjelenése a múzeumok és kiállítások világában
: Király Dominika
: Király Dominika
A természetvédelmi területek látogatói marketingjének teljesítmény- és hatásvizsgálata.
: Kenéz Timea
: Kenéz Timea
Közművelődési intézmények szolgáltatásainak vizsgálata a látogatói igények tükrében
: Forrás Anna Barbara
: Forrás Anna Barbara
Marketing Communication of Zwack Unicum Plc. Comparison of Unicum and Kalumba
: Lőrincz Bálint
: Lőrincz Bálint
A Zwack Unicum vállalatértékelése
: Geiger Ágnes
: Geiger Ágnes
Turisták kultúrafogyasztási szokásainak vizsgálata a múzeumok és színházak példáján
: Barócsi Nikolett
: Barócsi Nikolett
A Villányi borvidék borturisztikai rendezvényeinek marketingkommunikációja és látogatói megítélése
: Nagyváradi Mátyás
: Nagyváradi Mátyás
A Bosch munkáltatói márkájának megítélése a budapesti állásbörzék látogatói körében
: Novák Zita Lilla
: Novák Zita Lilla
A csömöri Petőfi Sándor Művelődési Ház vizsgálata
: Samu-Tóth Nikolett
: Samu-Tóth Nikolett
A Vilma-ház marketingstratégiájának vizsgálata és felépítése
: Takács Lili
: Takács Lili
Az Unicum, mint brand versenytársi helyzete a fogyasztói szokások alapján
: Szakács Brigitta
: Szakács Brigitta
A munkavállalói élmény
: Baracki Éva
: Baracki Éva
A Zwack Unicum Nyrt. értékesítésének elemzése
: Tóth Luca
: Tóth Luca
Marketingterv kidolgozása a dunakeszi Gofri Ház kávézó számára
: Panyi Mária Magdolna
: Panyi Mária Magdolna
Teleház - a tudással tele ház Jásdon és Bakonysárkányban
: Fazekas Judit
: Fazekas Judit
A Gucci ház marketingstratégiájának vizsgálata a számok tükrében
: Varga Bálint
: Varga Bálint
A Flow-élmény A "tökéletes élmény" és a videojáték függőség kapcsolata
: Földi Fruzsina
: Földi Fruzsina
Élmény-gasztronómia Az ügyfélközpontú szolgáltatás tervezés receptje
: Oswald Réka
: Oswald Réka
Vásárlási élmény és digitalizáció
: Gürtler Erika
: Gürtler Erika
A Zwack Unicum Nyrt. vállalat és márkaértékelése
: Kirchner Edina
: Kirchner Edina
A székesfehérvári Köfém Művelődési Ház működésének és munkásságának bemutatása
: Benkovics Dóra
: Benkovics Dóra
A Windsor ház a XX. században, a birodalom alkonya?
: Ferró Zoltán József
: Ferró Zoltán József
A vallási turizmus és a zarándokutakon megélt közösségi élmény
: Kapuvári Veronika
: Kapuvári Veronika
Egy városvégi ház lehetőségei a széki turizmus és hagyományápolás kötelékeiben
: Bőjte Mária
: Bőjte Mária
Potential re-branding strategies for the Unicum bitter in the Hungarian market
: Kajdon Dorottya
: Kajdon Dorottya
ÉRTÉKRENDVÁLTOZÁSOK OVERTOURISM SÚJTOTTA HAZAI FOGADÓTERÜLETEKEN. A TÚLTURIZMUS BEFOLYÁSA A LÁTOGATÓI MOTIVÁCIÓRA ÉS A LAKOSSÁGRA
: Taraczközi Boglárka
: Taraczközi Boglárka
Íz, hangulat, élmény a Cafe Frei marketingtevékenységének hatása a fogyasztókra
: Bercsényi Sára
: Bercsényi Sára
Hasonló tételek
-
A látogatói és felhasználói élményszerzés befolyásoló tényezői a múzeumok esetén
: Hegedüs Zsófia -
Az Unicum Ház szerepe a magyar turizmusban
: Horváth Tamás -
Fogyasztói élmény fejlesztése digitális streaming szolgáltatások esetén
: Turai Barbara Szilvia -
A GROUPAMA ARÉNA BEMUTATÁSA A RENDEZVÉNYSZERVEZÉS SZEMPONTJAI SZERINT
: Kocsis Diána -
Múzeumok helyzete a mai Magyarországon
: Vicsay Bernadett Ramóna