Ökomarketing és a zöldre mosás - elmélet és gyakorlat

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Öhlmann Kristóf
További közreműködők: Lovasné Avató Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:CSR
fenntarthatóság
környezetvédelem
zöld marketing
zöldgazdaság
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43443
Leíró adatok
Kivonat:A föld állapota évről évre romlik, amelynek a hatásait sok esetben már a saját bőrünkön is tapasztaljuk, ilyen a termőtalajok romlása, víz és energiahiány, aszály, vagy a levegő minőségének a romlása, ennek következtében pedig a körülöttünk lévő dolgok megváltoznak. A vállalati társadalmi felelősségvállalás szerepe megnő, a vállalati értékek és stratégiák átalakulnak, az ökomarketing tevékenységek felerősödnek és a fogyasztói felelősség hangsúlyosabbá válik. Ezeknek mentén a vállalatoknak integrálniuk kell a környezetvédelmi szempontokat profitérdekek mellett gyakorlati szinten is, elkerülve a zöldre mosást. A fogyasztói oldalon is más fajta attitűdre és igényekre van szükség fenttarthatóság kapcsán.