An exploratory study of the effect of social media on the Public Relations practices in the Lingerie Industry
Elmentve itt :
Szerző: | Reisch Petra Anna |
---|---|
További közreműködők: | Molnár Zsolt |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | internal PR lingerie industry PR trends public relations Social media social media effect |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43450 |
Hasonló tételek
The Impact of Social Media Platforms on BMW's Public Relations Strategy
: Gulmaliyev Ilham
: Gulmaliyev Ilham
Exploratory study on Praktiker’s marketing strategy, and the effect of COVID-19
: Haigli Árpád
: Haigli Árpád
Public Relation Activity
: Peng Mengyu
: Peng Mengyu
Online public relations
: Kuthy Ákos
: Kuthy Ákos
An exploratory study of how Covid19 and the pandemic situation affected the hotel industry in Budapest
: Nemessányi Dóra
: Nemessányi Dóra
Online Public Relations Kihasználatlan lehetőség
: Ganter Klára
: Ganter Klára
Effects of social media on brand awareness A case study of Ryanair
: Coko Lejla
: Coko Lejla
An exploratory study of intercultural communication of global companies
: Nagy Dorina
: Nagy Dorina
International Relations and the Use of Technology in the Modern Diplomatic Practice an Exploratory Analysis of the Covid-19 Crisis’ Influence.
: Lacroix Mike Ali Louis Angel
: Lacroix Mike Ali Louis Angel
Kapcsolat-menedzsment public relations aspektusból
: Varga Viktória
: Varga Viktória
An exploratory study on the connection between tourism and climate crisis
: Ádám Gergő
: Ádám Gergő
An exploratory study of the role of the influencers in Prepy’s marketing strategy
: Kósa Réka
: Kósa Réka
A víziközmű-szolgáltatók public relations tevékenysége
: Angyal Mirjam Lilla
: Angyal Mirjam Lilla
Public relations egy egészségügyi intézmény szolgálatában
: Karancsi Ágnes
: Karancsi Ágnes
Integrated reporting in the public sector – case study
: Nada Omar Hassan Ali
Megjelent: (2021)
: Nada Omar Hassan Ali
Megjelent: (2021)
The impact of sustainable tourism practices in the hotel industry A case study of Azerbaijan
: Bilalov Ilham
: Bilalov Ilham
A public relations szakma iránti bizalom Magyarországon
: Kovács Gabriella
: Kovács Gabriella
An exploratory study of the role of professional and private interaction in backpackers' accommodation choice
: Avramenko Polina
: Avramenko Polina
Pizza box and sustainable food packaging. An exploratory study on consumers' perspectives.
: Nguyen Minh Tu
: Nguyen Minh Tu
An exploratory study of the state of tourism development in the Northern Great Plain of Hungary
: Fedor Viktória Mária
: Fedor Viktória Mária
Brand awareness through social media and influencer marketing - Case study Kincsem Hungary
: Kovács Anna
: Kovács Anna
Apple Inc.'s Public Relations in the Digital Age A Comprehensive Assessment of Online and Offline
: Yozkalach Aytug
: Yozkalach Aytug
An exploratory study of the impacts of two kinds of influencer marketing KOCs and KOLs on consumer behaviors in beauty care in Viet Nam.
: Tran Le Thuy Tien
: Tran Le Thuy Tien
A közösségi média szerepe a vállalatok márkaépítésre irányuló marketingkommunikációjában és public relations tevékenységében
: Árpád Sándor Levente
: Árpád Sándor Levente
Impact of social media marketing as a tool on the public sector organizations during global crises
: Nsiri Youssef
: Nsiri Youssef
A tartalommarketing és a public relations kapcsolatának vizsgálata
: Bezdány Gréta
: Bezdány Gréta
A Public Relations Gyakorlata a Magyar Kereskedelmi Bankszektorban
: Wéber Soma Bence
: Wéber Soma Bence
A Public Relations nagyobb területei a magyarországi egészségügyben
: Liscsinszky Ágnes
: Liscsinszky Ágnes
An exploratory study on the impact of Covid-19 on the OTC branch of Sanofi on the Hungarian market
: Mátis Kata
: Mátis Kata
An exploratory study about the impact and importance of advertisements on consumer behaviour and buying habits
: Varga Barnabás
: Varga Barnabás
A Public Relations jelentősége az autóiparban A Peugeot 5008 modell magyarországi bevezetése
: Horváth Ádám
: Horváth Ádám
Effects determining people’s attitude towards social media platforms
: Egyeki Szabolcs Gergely
: Egyeki Szabolcs Gergely
The effectiveness of a certain digital product’s promotion on social media
: Fickert Nóra
: Fickert Nóra
Vinamilk’s communication on social media and its effect on brand perception
: Dinh Thi Tuoi
: Dinh Thi Tuoi
The Impact of Social Media Marketing on Moroccan Destinations case study Marrakech-Morocco
: Lamhamdi Anass
: Lamhamdi Anass
A Public Relations megvalósulása a sportban A magyar kajak-kenu szövetség PR- programja
: Nagy Rita
: Nagy Rita
Az imázs szerepe a public relations-ben a Magyar Telekom imázsa
: Budai Nóra
Megjelent: (2009)
: Budai Nóra
Megjelent: (2009)
Corporate Social Responsibility and its Influence on Consumer Behaviour and Business Practice in luxury fashion industry Can CSR create a competitive advantage?
: Tilekeeva Tolgonai
: Tilekeeva Tolgonai
EFFECTIVE MARKETING COMMUNICATION BY SOCIAL MEDIA IN EVENT MARKETING AN INVESTIGATION ON CONGRESS TOURISM /
: Karimov Sarkhan
: Karimov Sarkhan
An Exploratory Study of Russian Incoming Tourists’ Expectations and Satisfaction in Hungary as a Tourist Destination
: Starovoytova Evgenia
: Starovoytova Evgenia
Hasonló tételek
-
The Impact of Social Media Platforms on BMW's Public Relations Strategy
: Gulmaliyev Ilham -
Exploratory study on Praktiker’s marketing strategy, and the effect of COVID-19
: Haigli Árpád -
Public Relation Activity
: Peng Mengyu -
Online public relations
: Kuthy Ákos -
An exploratory study of how Covid19 and the pandemic situation affected the hotel industry in Budapest
: Nemessányi Dóra