A labdarúgó Európa-bajnokságok hatásainak vizsgálata különböző számú rendező országok esetében
Saved in:
Main Author: | Oravecz Fábián |
---|---|
Other Authors: | Bottyán Dr. Éva |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Európa-bajnokság fenntarthatóság gazdasági hatások népszerűség változó számú rendező országok |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43453 |
Similar Items
A labdarúgó világbajnokságok és Európa-bajnokságok rendezésének összehasonlítása turizmus szempontjából példákon keresztül
: Nagy Márk
: Nagy Márk
A labdarúgó-világbajnokságok hatásai a rendező ország gazdaságára
: Czirle Máté
: Czirle Máté
A 2021-es Labdarúgó-Európa-bajnokság Budapesten
: Kiss Amanda
: Kiss Amanda
Ki nyeri a 2016-os franciaországi labdarúgó Európa-bajnokságot?
: Jámbor Máté
: Jámbor Máté
Az Olimpia hatása a rendező ország gazdaságára
: Ágoston Evelin
: Ágoston Evelin
Az EFOTT rendezvények hatása a rendező térség turizmusára
: Zelenák Márk
: Zelenák Márk
A 68. számú Aldi élelmiszerdiszkont értékesítésének elemzése
: Tóth Norbert Krisztián
: Tóth Norbert Krisztián
A marketing szemlélete Magyarország első számú bankjánál
: Ferkel Miklós
: Ferkel Miklós
Az elöregedő társadalom gazdasági hatásainak vizsgálata Oroszországban Európa országaival összevetve
: Varga Sára
: Varga Sára
Az egyes kocsiforgalom rendezési és állási idejének a vizsgálata Ferencváros Rendező Pályaudvaron
: Mátéka Gergő
: Mátéka Gergő
Franciaország bemutatása és a 2016-os labdarúgó Európa-bajnokság hatásai a turizmusra.
: Kiss Krisztián Károly
: Kiss Krisztián Károly
Kijut-e a magyar nemzeti együttes a 2016-os labdarúgó-Európa-bajnokságra?
: Szabó Dávid
: Szabó Dávid
Hazánk Európa asztmás betege? –Az új dohánytörvény fogyasztói és gazdasági hatásainak vizsgálata
: Tomcsányi Tamás
: Tomcsányi Tamás
Koronavírus válság hatása az Európa Uniós országok export értékére 2020-ban
: Ladányi Szabolcs Sándor
: Ladányi Szabolcs Sándor
A magyar sportdiplomácia néhány közelmúltbeli feladata, törekvése, különös tekintettel a 2021-es labdarúgó Európa-bajnokságra
: Erdősi Bence
: Erdősi Bence
Első számú női vezetők a turizmusban, a vezetővé válás folyamata
: Kőszegváry Kinga
: Kőszegváry Kinga
Belső anyagáramlás a Grundfos Magyarország Gyártó Kft. IV. számú üzemében
: Márkosi Balázs
: Márkosi Balázs
A munkahelyi stressz vizsgálata a különböző korosztályok esetében
: Mészáros Sarolta Réka
: Mészáros Sarolta Réka
Nemzetközi sportrendezvények turisztikai és gazdasági hatásainak vizsgálata a 2016-os labdarúgó-Eb és a 2017-es FINA-vb példáján
: Irmai Krisztián
Published: (2018)
: Irmai Krisztián
Published: (2018)
Labdarúgó sportesemények turisztikai vonzereje
: Nagy Viktória
: Nagy Viktória
A pekingi, londoni és rioi olimpiai játékok gazdasági és turisztikai hatása a rendező országokra
: Ruskó Tamás
: Ruskó Tamás
IT rendszerek elemzése egy biztosítótársaság különböző üzletágai esetében
: Dede Barnabás
: Dede Barnabás
Takarékszövetkezeti integráció hatásainak vizsgálata
: Pálfi Anita
: Pálfi Anita
A Baumit Kft. vakolatgyárának átépítése következtében megnövekedett számú árufuvarozás a hazai és közösségi viszonylatokban
: Csapó Fanni
: Csapó Fanni
AZ 1909. SZÁMÚ PROHÁSZKA OTTOKÁR CSERKÉSZCSAPAT ÉS EGY SZÁLLODAI RÉSZLEG MŰKÖDÉSÉNEK ÖSSZEHASONLÍTÁSA MENEDZSMENT SZEMPONTBÓL
: Bechtold Jakab
: Bechtold Jakab
Labdarúgó-világbajnokságok rendezésének gazdasági és turisztikai hatásai
: Brogyay Dániel
: Brogyay Dániel
Labdarúgó fogadási szokások optimalizálása gépi tanulás segítségével
: Kóti Marcell
: Kóti Marcell
Magyar első osztáyú labdarúgó klubok kereskedelmi lehetőségei
: Kopjári Gergő
: Kopjári Gergő
A COVID pandémia hatásainak vizsgálata
: Kurinyecz Andrea Mária
: Kurinyecz Andrea Mária
A COVID pandémia hatásainak vizsgálata
: Pekk-Juhász Dóra
: Pekk-Juhász Dóra
A Hunor Coop Zrt. 157-es számú Kála áruház Európai Uniós támogatásból megvalósuló átalakításának jövedelmezőségi elemzése
: Forrai Réka Orsolya
: Forrai Réka Orsolya
Az Y és Z generációk a munkaerőpiacon. Munkavállalói attitűdök vizsgálata különböző generációk esetében.
: Nagy Petra Lili
: Nagy Petra Lili
A Labdarúgó Bajnokok Ligájának szponzorálása, mint marketing eszköz
: Mónos Zoltán
Published: (2013)
: Mónos Zoltán
Published: (2013)
Labdarúgó szponzorációk hatása a márkaimázsra és az értékesítésre
: Borbély Dávid
: Borbély Dávid
A Covid-19 vírus hatásainak elemzése az InterContinental Budapest szállodában
: Fábián Karolina
: Fábián Karolina
Etnikai brandépítés az FC DAC 1904 labdarúgó egyesületnél
: Hadacs Máté
: Hadacs Máté
Csernobili katasztrófa - A baleset hatásainak vizsgálata
: Gál Renáta
: Gál Renáta
A turizmus változásainak és hatásainak vizsgálata
: Barcsák Nelli
: Barcsák Nelli
Az energiahatékonysági felújítások gazdasági hatásainak vizsgálata
: Pozsgai Attila
: Pozsgai Attila
Az Y és Z generációk a munkaerőpiacon. Munkavállalói attitűdök vizsgálata a különböző generációk esetében.
: Varga Zsigmond Attila
: Varga Zsigmond Attila
Similar Items
-
A labdarúgó világbajnokságok és Európa-bajnokságok rendezésének összehasonlítása turizmus szempontjából példákon keresztül
: Nagy Márk -
A labdarúgó-világbajnokságok hatásai a rendező ország gazdaságára
: Czirle Máté -
A 2021-es Labdarúgó-Európa-bajnokság Budapesten
: Kiss Amanda -
Ki nyeri a 2016-os franciaországi labdarúgó Európa-bajnokságot?
: Jámbor Máté -
Az Olimpia hatása a rendező ország gazdaságára
: Ágoston Evelin