A márkázottság szerepe a kereskedelemben - A gyártói és kereskedelmi márkás termékek összehasonlítása a jeges tea példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Schwarczkopf Léna
További közreműködők: Papp Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:kereskedelmi márka
márka
márkaépítés
márkanév
teavásárlási szokások
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43458

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg43458
005 20230319182352.0
008 230319suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Schwarczkopf Léna 
245 1 2 |a A márkázottság szerepe a kereskedelemben - A gyártói és kereskedelmi márkás termékek összehasonlítása a jeges tea példáján keresztül  |c Schwarczkopf Léna  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatomban a márkázottság szerepét szeretném bemutatni, azon belül is a kereskedelmi láncok sajátmárkás, más szóval kereskedelmi márkás, valamint gyártói márkás termékek összehasonlítását fogom vizsgálni, egy konkrét termék példáján keresztül. Szeretném bemutatni a sajátmárkás termékek piacra lépését, korábbi, illetve jelenlegi helyzetüket, valamint a márka szerepét, illetve, hogy mennyire befolyásolja a márka, a márka ismertsége egy adott termék választását. Pimer kutatásomban pedig kóstolásos vaktesztet végeztem a Z generáció bevonásával, ahol gyártói és kereskedelmi márkás jeges teákat kóstoltak a résztvevők. 
695 |a kereskedelmi márka 
695 |a márka 
695 |a márkaépítés 
695 |a márkanév 
695 |a teavásárlási szokások 
700 1 |a Papp Judit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43458/1/Szakdolgozat%20Schwarczkopf%20L%C3%A9na%202022.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43458/2/Schwarzkopf%20L%C3%A9na%20%C3%9AJ%20Szakdolgozat%20%C3%A9rt%C3%A9kel%C5%91%20lap%20BELS%C5%902022%20dec.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43458/3/SchwarczkopfLk%C3%BCls%C5%91.pdf  |z Dokumentum-elérés