Online marketing stratégia kialakítása specialty kávézó részére
Saved in:
Main Author: | Urbán Réka |
---|---|
Other Authors: | Papp dr. Vanda |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | elemzés(ek) marketing marketingstratégiák online marketing SWOT-elemzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43462 |
Similar Items
Fenntarthatóság vizsgálata kávézók körében az Espresso Embassy specialty kávézó példáján keresztül
: Pajger Ivett Gabriella
: Pajger Ivett Gabriella
A USP jelentősége a specialty kávézók piacán a Kontakt kávézó példáján keresztül
: Randjelovic Ivan
: Randjelovic Ivan
Ökológiai lábnyom és gazdasági teljesítmény kapcsolatának szemléltetése az Ecocafe organic specialty kávézó példáján keresztül
: Káli Zoltán
: Káli Zoltán
Online kommunikációs stratégia kialakítása egy gyógyszertárban
: Lénárt Balázs
: Lénárt Balázs
Employer Branding stratégia megalapozása a WHC Kft. részére
: Magyari Gyöngyi
: Magyari Gyöngyi
Online marketing stratégia kialakítása, online marketing kampányok tervezése a Canon Hungária Kft. példáján keresztül
: Ducsai Ábel Ákos
: Ducsai Ábel Ákos
Specialty kávé a hazai kávékultúrában
: Hegedüs Klaudia Tünde
: Hegedüs Klaudia Tünde
Budapesti specialty kávézók kínálatának vizsgálata
: Nagy Norbert Lajos
: Nagy Norbert Lajos
Financing specialties of startup companies in the practice
: Kurucz Ildikó
: Kurucz Ildikó
Beszerzési stratégia készítése egy speciális műanyagfajtára a CLAAS vállalatcsoport részére
: Mihalik Gyöngyvér
: Mihalik Gyöngyvér
Spilling the beans - Barista preferences in specialty coffee
: Mórász Mátyás
: Mórász Mátyás
Egy innovatív kávézó megvalósítása
: Bedő Kristóf
: Bedő Kristóf
Hugs with Mugs kávézó megalapítása
: Turai Ergoretta Éva
: Turai Ergoretta Éva
Online marketing stratégia bevezetése egy kisvállalkozásnál
: Burján Kira Beatrix
: Burján Kira Beatrix
A Majorka kávézó marketing személetű bemutatása, helyzetének értékelése
: Bakics Dorina
: Bakics Dorina
Kimutatásrendszer kialakítása vezetők részére a Bosch Rexroth Kft.-nél
: Bálint Tamás
: Bálint Tamás
Sikeres keresőmarketing stratégia kialakítása 2012-ben
: Engelhardt Márk
Published: (2013)
: Engelhardt Márk
Published: (2013)
Kereskedelmi stratégia kialakítása a magyar tőkepiacon
: Bánsági Csaba
: Bánsági Csaba
A kávéfogyasztási szokások alakulása a specialty kávék megjelenésével
: Varga Bernadett
: Varga Bernadett
Investigating the importance of coffee in contemporary specialty food stores in Budapest
: Kendik Lili Petra
: Kendik Lili Petra
Egy budai kávézó üzleti terve
: Benedek-Zatykó Rita
: Benedek-Zatykó Rita
Sztenderdizálható online marketing stratégia a KKV szektorban
: Zaleczky István Dániel
: Zaleczky István Dániel
Omnichannel stratégia kialakítása egy vidéki kiskereskedelemi egységben
: Garai Kinga
: Garai Kinga
Egy szingapúri időalapú kávézó marketingtevékenységének elemzése
: Illésy Katalin
: Illésy Katalin
Esernyős kávézó, mint Óbuda Kultúrális Központja
: Gulyás Dávid Máté
: Gulyás Dávid Máté
Online devizakereskedelem. Stratégia-optimalizálás.
: Héjja Ádám
: Héjja Ádám
A magyarországi specialty kávépiac helyzete a Goosebumps Coffee Lab példáján
: Bartokos Lili
: Bartokos Lili
What is the secret behind the success of the “New-wave” Specialty Coffee places in Budapest?
: Krekó Noémi
: Krekó Noémi
Starting a successful Specialty Coffee Business in Vienna – The Shaggy Dog Coffee
: Felszeghy Bence
: Felszeghy Bence
Online marketing stratégia javaslat a Szafi Products Kft.-nek
: Horváth Evelin
: Horváth Evelin
Online kommunikációs stratégia és tevékenység bemutatása és elemzése
: Molnár Réka
: Molnár Réka
Egyetemi toborzás stratégia kialakítása, Az IBM Hungary ISSC-nél
: Horváth Orsolya
: Horváth Orsolya
Marketingterv kidolgozása a dunakeszi Gofri Ház kávézó számára
: Panyi Mária Magdolna
: Panyi Mária Magdolna
Az Ínyenc Falatozó és Kávézó üzleti környezetének elemzése
: Nikl Máté
: Nikl Máté
Influencermarketing fogyasztói hatásának vizsgálata egy kávézó vendégei körében
: Olexa Flóra
: Olexa Flóra
Online marketingkommunikációs stratégia egy szabadidőközpont számára
: Tamás Ildikó
: Tamás Ildikó
A Darjeeling Indiai Teaház és Kávézó piaci helyzetének elemzése és fejlesztési lehetőségei
: Hajdú Réka
: Hajdú Réka
Vállalati stratégia kialakítása, elemzése a Tízpróba Magyarország Kft. példáján keresztül
: Czibolya Cintia
: Czibolya Cintia
A boldogság online kommunikációja az X, Y és Z generációk részére
: Komáromi Erika Erzsébet
: Komáromi Erika Erzsébet
Anyám szerint reggeliző-kávézó sikerességének kulcsa és marketingtevékenységének bemutatása
: Horváth Pálma
: Horváth Pálma
Similar Items
-
Fenntarthatóság vizsgálata kávézók körében az Espresso Embassy specialty kávézó példáján keresztül
: Pajger Ivett Gabriella -
A USP jelentősége a specialty kávézók piacán a Kontakt kávézó példáján keresztül
: Randjelovic Ivan -
Ökológiai lábnyom és gazdasági teljesítmény kapcsolatának szemléltetése az Ecocafe organic specialty kávézó példáján keresztül
: Káli Zoltán -
Online kommunikációs stratégia kialakítása egy gyógyszertárban
: Lénárt Balázs -
Employer Branding stratégia megalapozása a WHC Kft. részére
: Magyari Gyöngyi