A reklámok befolyásoló hatása a vásárlási szokásokra és a mentális egészségre

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Mundi Hella
További közreműködők: Papp Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:befolyásolás
közösségi média
önértékelés
reklám
vásárlási szokások
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43487
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatom témája a reklámok befolyásoló hatása az emberek vásárlási szokásaira és mentális egészségükre. A reklámok már régóta szerves részei az életünknek és jelenlétük napjainkban egyre inkább meghatározó. Mivel egyre többet találkozunk velük, könnyen hatással lehetnek az életünk bizonyos részeire. Legyen szó arról, hogy milyen a kedvünk, hogy mit és mennyire tudatosan vásárolunk, de akár arról is, hogy hogyan gondolkodunk saját magunkról vagy hogyan látjuk az életünket. Kutatásomat a 18. évüket betöltött felnőtt emberek körében végeztem, online kérdőíves megkérdezés formájában. Célom az volt, hogy megtudjam milyen hatással bírnak a reklámok az emberek mentális egészségére és befolyásolják-e az egészséges önértékelésüket. Emellett, hogy van-e összefüggés a befolyásolhatóság és olyan tényezők között, mint a nem, életkor, iskolai végzettség vagy közösségi média oldalak túlzott használata.