A Z generáció Instagramhasználati szokásai a szabadidős célú utazásaik során

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy Nikolett
További közreműködők: Kovács Edina
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:élménygazdaság
információ
közösségi média
turisztikai desztináció
Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43522
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatomban kiemelten foglalkozom, azzal, hogy az Instagram oldalon közzétett tartalmak mennyire befolyásolják őket turisztikai döntéshozatalukban, valamint a turisztikai élmény kialakulását. Kutatásomban 20-26 év közötti gyakran szabadidős tevékenység miatt utazó személyekkel készítettem két fókuszcsoportos interjút, hogy felmérjem valóban ekkora szerepe van-e a közösségi médiának az idegenforgalomban. A hipotézisem nem igazolódótt be, hiszen azt feltételeztem, hogy a közösségi médiának, azon belül az Instagramnak nagy szerepe van a szabadiős utazás során. A kutatás során választ kaptam arra, hogy kevésbé befolyásolják a vizsgált Z generáció tagjait a közösségi média hatása.