A Front Office tevékenységének elemzése az Ibis Styles Budapest Airport szállodán keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Erczbrucker Viktória
További közreműködők: Bártfai Endre
Kulcsszavak:Accor Hotels
kommunikáció
repülőtér
szállodaipar
szállodák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43531

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg43531
005 20230319185643.0
008 230319suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Erczbrucker Viktória 
245 1 2 |a A Front Office tevékenységének elemzése az Ibis Styles Budapest Airport szállodán keresztül  |c Erczbrucker Viktória  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakmai gyakorlatomat az Ibis Styles Budapest Airport Hotelben végeztem, ebből adódóan esett a projektmunkám témája a Front Office tevékenységének elemzésére. Testközelből megtapasztalhattam, hogy hogyan is áll össze egy szálloda szervezeti egysége, milyen kihívásokkal kell megküzdeni, mennyire összetett feladatok vannak a Front Officeon. Megvizsgáltam, hogy milyen egyedi, eltérő tulajdonságai vannak egy reptéri szállodának, mik azok a standard elemek, amelyekben eltér a városi szállóktól. Választ kaptam olyan kérdésekre is, hogy milyen feladatokkal jár egy szállodát vezetni, milyen feladatai vannak egy Front Office Managernek. 
695 |a Accor Hotels 
695 |a kommunikáció 
695 |a repülőtér 
695 |a szállodaipar 
695 |a szállodák 
700 1 |a Bártfai Endre  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43531/1/Projektmunka.pdf  |z Dokumentum-elérés