A Front Office tevékenységének elemzése az Ibis Styles Budapest Airport szállodán keresztül
Saved in:
Main Author: | Erczbrucker Viktória |
---|---|
Other Authors: | Bártfai Endre |
Kulcsszavak: | Accor Hotels kommunikáció repülőtér szállodaipar szállodák |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43531 |
Similar Items
A housekeeping bemutatása az ibis Styles Budapest Airport szállodán keresztül
: Faragó Virág Alexa
: Faragó Virág Alexa
A szállodai Front Office tevékenység szerepének és fontosságának bemutatása az Ibis Styles Budapest City szállodán keresztül
: Rotár Bianka
: Rotár Bianka
Az Ibis Styles Budapest Airport szállodai kommunikációjának vizsgálata
: Pataky András Ferenc
: Pataky András Ferenc
Az ibis Styles Budapest Airport szálloda bemutatása és működése
: Halász Tünde
: Halász Tünde
Szállodai nyitás üzemeltetési lépéseinek bemutatása az ibis Styles Budapest Airport-on keresztül bemutatva
: Juhász Eszter Zsófia
: Juhász Eszter Zsófia
A Front office működése, kiemelten az Ibis Styles Budapest City szálloda példáján keresztül
: Molnár Dániel
: Molnár Dániel
Stressz és megküzdés mentálhigiénés projektterv az ibis Styles Budapest Airport Hotel Housekeeping részlegén
: Cseh Zsuzsanna
: Cseh Zsuzsanna
Az Ibis Styles Budapest City
: Monoki Tímea
: Monoki Tímea
Housekeeping tevékenység elemzése az Ibis Styles Budapest Centeren keresztül
: Karáth Anna
: Karáth Anna
Az ibis Styles márka bevezetése Magyarországon az ibis Styles Budapest Center szálloda példáján keresztül (a Mercure Budapest Metropol szálloda márkaváltása)
: Jakucska Nikoletta Csilla
: Jakucska Nikoletta Csilla
A Housekeeping részleg elemzése az Accor szállodaláncon belül a Sofitel Budapest Chain Bridge és az Ibis Styles Budapest Liszt Ferenc International Airport példáján keresztül
: Antoni Andrea Alexa
: Antoni Andrea Alexa
Arculat, márka és imázs az Ibis Styles Budapest City szállodában
: Csekő Tamara
: Csekő Tamara
A Novotel Budapest Centrum Hotel Front Office tevékenységének elemzése
: Hozák Réka Viktória
: Hozák Réka Viktória
A housekeeping kapcsolattartása és kommunikációs helyzetek az Ibis Styles Budapest City példáján keresztül
: Takács Kornél
: Takács Kornél
A zöld szállodák jelentősége napjainkban az Ibis Styles Budapest Center példája alapján
: Sziebig Gergely Sándor
: Sziebig Gergely Sándor
Hotel Parlament bemutatása, front office tevékenységének elemzése
: Gábriel Viktória
: Gábriel Viktória
A kommunikáció szerepe a Front Officeban az Ibis Budapest Heroes Square Hotel példáján keresztül
: Peller Viktória
: Peller Viktória
A Front office tevékenységének elemzése a Hotel City Inn példáján keresztül
: Lajos Viktória
: Lajos Viktória
A Front Office Tevékenységének Bemutatása és Elemzése
: Örvendi Alexandra
: Örvendi Alexandra
Az egyediség megjelenése és jelentősége a szállodaiparban az ibis Styles brand példáján keresztül
: Vezekényi Franciska
: Vezekényi Franciska
Front Office tevékenységének elemzése és az Open Reception
: Kiss Klaudia Pálma
: Kiss Klaudia Pálma
Front Office tevékenységek bemutatása a Covid-19 miatt történt bezárások előtti, alatti és utáni időszakában a Boutique Hotel Budapest szállodán keresztül
: Palenyik Noémi
: Palenyik Noémi
A Housekeeping, a Front Office és az Értékesítési részleg közötti kommunikáció bemutatása a Hotel City Inn szállodán keresztül
: Radnai Kitti
: Radnai Kitti
Economy rebranding az Accor-Pannonia Hotels Zrt-nél - A Mercure Budapest Metropol átmárkázása ibis Styles Budapest Centerré
: Gábor Petra Vivien
: Gábor Petra Vivien
Art'otel Front Office tevékenységének bemutatása
: Makra Petra
: Makra Petra
A housekeeping szervezeti felépítésének és tevékenységének bemutatása a Novotel Centrum Budapest szállodán keresztül
: Szlezák Csenge
: Szlezák Csenge
Az ibis Styles, mint brand pozícionálása és piaci térhódítása a magyar turizmusban
: Almási Teodóra
: Almási Teodóra
A Housekeeping tevékenységének bemutatása és elemzése a Novotel Szeged Szállodán keresztül
: Tóth Melinda Éva
: Tóth Melinda Éva
A Leonardo Hotel Budapest Front Office tevékenységeinek elemzése
: Baranyi Szimonetta
: Baranyi Szimonetta
A Front Office tevékenységének elemzése, fókuszban az éjszakai műszak jelentőségével
: Szabó Virág
: Szabó Virág
Budapest Ferenc Liszt International Airport - The impact of COVID-19 pandemic on airport operations
: Nagy Aletta Bíborka
: Nagy Aletta Bíborka
A Front Office tevékenységének bemutatása a Callas House példáján keresztül
: Varró Dóra Eszter
: Varró Dóra Eszter
Szállodai ingatlanbefektetések bemutatása a Novotel Budapest Danube szállodán keresztül
: Schmidt Dominik
: Schmidt Dominik
Front Office tevékenységek elemzése a Mystery Hotel Budapest példáján
: Asztalos Anna Eszter
: Asztalos Anna Eszter
A Novotel Budapest Danube Front Office működése, általános elemzése
: Szeremi Alexandra
: Szeremi Alexandra
A Radisson Blu Béke Hotel **** Superior Front Office tevékenységének elemzése
: Balázs Lili
: Balázs Lili
Mercure City Center Budapest Front Office működése és elemzése
: Anga Evelin
: Anga Evelin
A Budapest Airport Hotel Stáció rendezvénytevékenységének komplett elemzése
: Dobos Gábor, András
: Dobos Gábor, András
Front Office tevékenységek elemzése az NH Budapest City Hotel alapján
: Szigethy Anna Luca
: Szigethy Anna Luca
A Front Office tevékenységének kiemelt szerepe, illetve vendégelégedettségének vizsgálata a Boscolo Budapest Hotelben
: Majtényi Stella
: Majtényi Stella
Similar Items
-
A housekeeping bemutatása az ibis Styles Budapest Airport szállodán keresztül
: Faragó Virág Alexa -
A szállodai Front Office tevékenység szerepének és fontosságának bemutatása az Ibis Styles Budapest City szállodán keresztül
: Rotár Bianka -
Az Ibis Styles Budapest Airport szállodai kommunikációjának vizsgálata
: Pataky András Ferenc -
Az ibis Styles Budapest Airport szálloda bemutatása és működése
: Halász Tünde -
Szállodai nyitás üzemeltetési lépéseinek bemutatása az ibis Styles Budapest Airport-on keresztül bemutatva
: Juhász Eszter Zsófia