A Front Office tevékenység elemzése; Kristály Imperial Hotel**** Tata

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Fábián Fanni
További közreműködők: Bártfai Endre
Kulcsszavak:Front Office
SWOT-elemzés
szálláshely-szolgáltatás
szállodák
vendéglátás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43532
Leíró adatok
Kivonat:Projektmunkám témája a Front Office tevékenység elemzése és a tatai Kristály Imperial Hotel****. Dolgozatomat a Kristály Imperial Hotel**** történetével kezdtem, ugyanis 252 éves múlttal büszkélkedhet. Ezt követően ismertetem részletesebben a Front Office fogalmát, részeit, mik a teendők illetve írok a vendégciklusokról is. Ezután egy Swot analízis következik, ahol felsorolom a szálloda erősségeit, gyengeségeit, lehetőségeit és veszélyeit, illetve ezeket részletesebben is kifejtem. Majd a hotel Front Office Managerével készített interjúm kerül bemutatásra. Projektmunkámat végül egy összegzéssel fejezem be.