A Front Office tevékenység elemzése; Kristály Imperial Hotel**** Tata

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Fábián Fanni
További közreműködők: Bártfai Endre
Kulcsszavak:Front Office
SWOT-elemzés
szálláshely-szolgáltatás
szállodák
vendéglátás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43532

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg43532
005 20230319185739.0
008 230319suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Fábián Fanni 
245 1 2 |a A Front Office tevékenység elemzése; Kristály Imperial Hotel**** Tata  |c Fábián Fanni  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Projektmunkám témája a Front Office tevékenység elemzése és a tatai Kristály Imperial Hotel****. Dolgozatomat a Kristály Imperial Hotel**** történetével kezdtem, ugyanis 252 éves múlttal büszkélkedhet. Ezt követően ismertetem részletesebben a Front Office fogalmát, részeit, mik a teendők illetve írok a vendégciklusokról is. Ezután egy Swot analízis következik, ahol felsorolom a szálloda erősségeit, gyengeségeit, lehetőségeit és veszélyeit, illetve ezeket részletesebben is kifejtem. Majd a hotel Front Office Managerével készített interjúm kerül bemutatásra. Projektmunkámat végül egy összegzéssel fejezem be. 
695 |a Front Office 
695 |a SWOT-elemzés 
695 |a szálláshely-szolgáltatás 
695 |a szállodák 
695 |a vendéglátás 
700 1 |a Bártfai Endre  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43532/1/Projektmunka_F%C3%A1bi%C3%A1n%20Fanni_EZC45E.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43532/2/F%C3%A1bi%C3%A1n_Fanni_Projektmunka_konzulens_B%C3%A1rtfai%20Endre.pdf  |z Dokumentum-elérés