A Front Office tevékenység elemzése; Kristály Imperial Hotel**** Tata
Elmentve itt :
Szerző: | Fábián Fanni |
---|---|
További közreműködők: | Bártfai Endre |
Kulcsszavak: | Front Office SWOT-elemzés szálláshely-szolgáltatás szállodák vendéglátás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43532 |
Hasonló tételek
A Kristály Imperial Hotel**** SWOT-elemzése
: Takács Viktória
: Takács Viktória
Szakmai gyakorlat a Kristály Imperial Hotel****-ben
: Kizaki Dáfni
: Kizaki Dáfni
„250 éve a vendégekért” avagy a Kristály Imperial Hotel**** komplex elemzése
: Takács Fanni
: Takács Fanni
A tatai Kristály Imperial Hotel**** bemutatása, tevékenységének, működésének elemzése, értékelése a Beszámoló adatai alapján, fejlesztési javaslatok
: Takács Viktória
: Takács Viktória
Danubius Hotel Gellért front office tevékenysége
: Szűcs László Máté
: Szűcs László Máté
Front Office tevékenység elemzése a Hotel Parlament****-ben
: Hamar Eszter
: Hamar Eszter
Szállodai Front Office tevékenység
: Susán Rebeka
: Susán Rebeka
Front Office tevékenység elemzése; The Three Corners Hotel Downtown Edition**** Budapest
: Holicza Hanna
: Holicza Hanna
Front Office tevékenységének vizsgálata a Gotthard Therme Hotel& Conference 4* szállodában
: Fábián Fanni
: Fábián Fanni
Hotel Parlament bemutatása, front office tevékenységének elemzése
: Gábriel Viktória
: Gábriel Viktória
Kommunikációs szituációk elemzése a Front Office tevékenység során
: Fehér Aliz
: Fehér Aliz
A Leonardo Hotel Budapest Front Office tevékenységeinek elemzése
: Baranyi Szimonetta
: Baranyi Szimonetta
Hotel Visegrád **** Front Office rendszerének bemutatása
: Havranek Zita
: Havranek Zita
A front office tevékenysége az Intercontinental Budapestben
: Miskolczi Bence
: Miskolczi Bence
Tata és környéke fejlődésének és a Hotel Gottwald fejlődésének kölcsönhatásai
: Fábián Dóra Rebeka
: Fábián Dóra Rebeka
Front office tevékenységei a Danubius Hotel Arenában
: Szabó Edina
: Szabó Edina
Front Office tevékenységek elemzése a Mystery Hotel Budapest példáján
: Asztalos Anna Eszter
: Asztalos Anna Eszter
A Novotel Budapest Centrum Hotel Front Office tevékenységének elemzése
: Hozák Réka Viktória
: Hozák Réka Viktória
A Front Office tevékenység elemzése a Kreinbacher Birtok példáján keresztül
: Szücs Enikő
: Szücs Enikő
Front Office tevékenységek elemzése az Emerald Hotel & Suites szállodában
: Somogyi Lilla
: Somogyi Lilla
Front Office tevékenységek elemzése az Opera Garden Hotel & Apartmentsban
: Gerencsér Anna Nóra
: Gerencsér Anna Nóra
A D8 Hotel Budapest front office részlegének átfogó elemzése
: Szauer Johanna
: Szauer Johanna
A Radisson Blu Béke Hotel **** Superior Front Office tevékenységének elemzése
: Balázs Lili
: Balázs Lili
Front Office tevékenységek elemzése a Hunguest Hotels Sun Resort-ban
: Bagjos Attila Zsolt
: Bagjos Attila Zsolt
Az újonnan nyíló Imperial Hotel Hungary bevezetése a budapesti szállodapiacra
: Pászti Roland
: Pászti Roland
Front Office tevékenységek elemzése az NH Budapest City Hotel alapján
: Szigethy Anna Luca
: Szigethy Anna Luca
Front Office elemzés
: Jónás Eszter
: Jónás Eszter
A Front office tevékenységének elemzése a Hotel City Inn példáján keresztül
: Lajos Viktória
: Lajos Viktória
A Hotel Piroska Front Office rendszerének bemutatása és fejlesztési lehetőségeinek elemzése
: Kis Klaudia
: Kis Klaudia
A The Three Corners Hotel Anna *** Superior szálloda Front Office tevékenységének elemzése
: Surányi Liza
: Surányi Liza
A Mercure Budapest Korona Hotel bemutatása és Front Office tevékenységeinek elemzése
: Kertész Dzsenifer Natália
: Kertész Dzsenifer Natália
Front Office innovációk az Aqua Hotel Kecskemét példáján keresztül
: Vincze Dorina
: Vincze Dorina
The impact of the integration of artificial intelligence at hotel front office on guest satisfaction
: Holdosi Alíz
: Holdosi Alíz
A Front Office tevékenységei
: Tóth Réka
: Tóth Réka
A front office tevékenységei
: Kecskés Regina
: Kecskés Regina
Mercure Budapest Korona szálloda bemutatása, és annak Front Office tevékenysége
: Czirókai Zsombor
: Czirókai Zsombor
A front office rendszer elemzése, bemutatása a Mamaison Hotel Andrássy példáján keresztül
: Dávid Ádám
: Dávid Ádám
Front Office tevékenység általános elemzése és a koronavírus-járvány által generált változások vizsgálata
: Kertész-Bói Szabina Kíra
: Kertész-Bói Szabina Kíra
The contribution of the Front Office department to the success of the hotel operation (The Case of Kempinski Hotel Corvinus Budapest)
: Papp Richard
: Papp Richard
A Front Office mindennapos tevékenysége és betekintés a House keeping feladatköreibe
: Hendzsel Sára Eszter
: Hendzsel Sára Eszter
Hasonló tételek
-
A Kristály Imperial Hotel**** SWOT-elemzése
: Takács Viktória -
Szakmai gyakorlat a Kristály Imperial Hotel****-ben
: Kizaki Dáfni -
„250 éve a vendégekért” avagy a Kristály Imperial Hotel**** komplex elemzése
: Takács Fanni -
A tatai Kristály Imperial Hotel**** bemutatása, tevékenységének, működésének elemzése, értékelése a Beszámoló adatai alapján, fejlesztési javaslatok
: Takács Viktória -
Danubius Hotel Gellért front office tevékenysége
: Szűcs László Máté