A piackutatás szerepe a stratégiai tervezésben a Turizmusfejlesztés Jánoshida, Alattyán és Jászalsószentgyörgy településeken példájára

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Farkas Patrik
További közreműködők: Molnár Zsolt
Kulcsszavak:falusi turizmus
marketingstratégiák
piackutatás
stratégiai tervezés
turizmus
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43534
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozatom fő témája a piackutatás szerepe a stratégiai tervezésben, amelyben segítségemre, egy a gyakorlatom során kapott marketingstratégia állt rendelkezésre, amely egy három szomszédos település turisztikai fejlesztését foglalja magában. A dolgozatom célja, hogy bemutassam, milyen szerepet tölt be a piackutatás a stratégiai tervezésben, valamint az, hogy a hozott példa elemzésével rávilágítsak arra, hogy milyen hatást gyakorol a projekt megvalósítása a környéken élőkre. A kutatásom során a fő téma meghatározására szekunder információkra hagyatkoztam, valamint a Google Űrlapok segítségével létrehoztam egy kérdőívet az adott marketingstratégia elemeiből, amelyben a három településen élők véleményére voltam kíváncsi és az így kapott információknak köszönhetően megválaszolhattam a kutatásban felmerült további kérdéseimet. A kutatásom végére arra a következtetésre jutottam, hogy a piackutatás létfontosságú a stratégiai tervezésben, valamint az, hogy a projekt megvalósulása előnyösen hathat a környéken élőkre.