A piackutatás szerepe a stratégiai tervezésben a Turizmusfejlesztés Jánoshida, Alattyán és Jászalsószentgyörgy településeken példájára
Elmentve itt :
Szerző: | Farkas Patrik |
---|---|
További közreműködők: | Molnár Zsolt |
Kulcsszavak: | falusi turizmus marketingstratégiák piackutatás stratégiai tervezés turizmus |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43534 |
Hasonló tételek
Turizmusfejlesztés lehetőségei Kecskeméten
: Feró Szilvia
: Feró Szilvia
A controlling szerepe az üzleti tervezésben
: Verbói Csaba
: Verbói Csaba
Csapatépítők a covid idején a Conceptflow példájára
: Horváth Brigitta
: Horváth Brigitta
Tantaki Kft. számára végzett piackutatás
: Walczer Patrik Zsolt
: Walczer Patrik Zsolt
A piackutatás, mint marketingtámogató eszköz - A XXI. századi piackutatás rejtelmei
: Zsigmond Csaba
: Zsigmond Csaba
A szórakoztató szegmens helyzete Magyarországon - különösképpen a Story Budapest példájára
: Tóth Dominik
: Tóth Dominik
A fesztiválszervezési piac Magyarországon - különös tekintettel a Balaton Sound példájára
: Győri Dalma
: Győri Dalma
Nagyvállalati tervezésben rejlő lehetőségek a controlling világában
: Kántor Lilla
: Kántor Lilla
Rendezvényszervezés és a piackutatás kapcsolata
: Sulyan Sára
: Sulyan Sára
Piackutatás és marketing a közszférában
: Kasnyik Cintia
: Kasnyik Cintia
Turizmusfejlesztés a kaposvári kistérségben avagy „Fiatalokkal a Zselicért"
: Jankovich Gyöngyi
Megjelent: (2007)
: Jankovich Gyöngyi
Megjelent: (2007)
Piackutatás a magyar biohús fogyasztásról
: Strommer Ádám Zoltán
: Strommer Ádám Zoltán
Piackutatás és a partneri kör bővítése
: Őrsi Szilvia
: Őrsi Szilvia
Turizmusfejlesztés lehetőségei a periféria országaiban a korallzátonyok károsítása nélkül
: Fekete Anna
: Fekete Anna
A Café Madeleine számára végzett piackutatás
: Györök Márk
: Györök Márk
Piackutatás az elöregedő társadalom anyagi helyzetében
: Mihálku Ádám
: Mihálku Ádám
Fenntartható turizmus és turizmusfejlesztés, illetve a hazai fogyasztói preferenciák vizsgálata
: Czébely Éva Ilona
: Czébely Éva Ilona
Az értékesítési controlling kialakítása és szerepe a tervezésben, kockázatkezelésben a FŐGÁZ Zrt. szabadpiaci üzletágánál
: Pintér Péter
: Pintér Péter
Piackutatás a halal termékek bevezetéséről az osztrák gyorséttermekbe
: Nagy Norbert
: Nagy Norbert
Vállalati értékesítési tevékenység, avagy piackutatás egy kereskedő életében
: Szabó Csenge
: Szabó Csenge
Az ételkínálat összeállításának szabályai, a régiós és a szezonális alapanyagok figyelembevétele a tervezésben.
: Vörös Bálint Bence
: Vörös Bálint Bence
Az arculattervezés és a piackutatás összefüggései a magyar médiapiac tükrében
: Patay Kata
Megjelent: (2009)
: Patay Kata
Megjelent: (2009)
Az Audmax Kft. részére végzett piackutatás, vevői elégedettség vizsgálata
: Szalai Dorina
: Szalai Dorina
A piackutatás és a vevőorientáció meghatározása, kapcsolatának bemutatása a próbavásárláson keresztül
: Varga Fanni Viktória
: Varga Fanni Viktória
Az utazásközvetítés az Express Partner Utazási Irodánál és piackutatás elemzése
: Bán Kíra Zsuzsanna
: Bán Kíra Zsuzsanna
Piackutatás, mint marketingkommunikációs tevékenység egy nemzetközi judo verseny példáján keresztül
: Szabó Levente
: Szabó Levente
Piackutatás, mint marketingtámogató eszköz az Egis Gyógyszergyár Zrt. vállalaton keresztül
: Dobrádi Brigitta Edina
: Dobrádi Brigitta Edina
IFRS szerinti halasztott adózás elmélete és gyakorlata, és a halasztott adók megjelenése a nyereségadó tervezésben
: Kerekes Krisztina Andrea
: Kerekes Krisztina Andrea
Turizmusfejlesztés és támogatási rendszerek, a turisztikai célra allokált Európai Uniós források felhasználásának hatékonysága Nyugat-Dunántúlon
: Molnár András Máté
: Molnár András Máté
Az alapanyagok üzleti tervezésben betöltött szerepének bemutatása és ténykövetése a Robert Bosch Elektronika Kft-nél
: Máji Júlia
: Máji Júlia
Stratégiai gondolkodás (stratégiai tervezés) szerepe a Hevestherm csoport működésében
: Hanyecz Anita
: Hanyecz Anita
A Gerbeaud-ház ételkínálati stratégiája, az étlaptervezés menete, a régiós alapanyagok megjelenési formái, szezonalitás figyelembe vétele a tervezésben
: Bakti Boglárka Mária
: Bakti Boglárka Mária
A határon átnyúló együttműködések és a turizmusfejlesztés szerepe Borsod-Abaúj-Zemplén megye és Kassa megye határán. Az eurégiók és a HU-SK program turisztikai jelentősége.
: Ludányi Adrienn
: Ludányi Adrienn
A stratégiai gondolkodás (stratégiai tervezés) szerepe egy adott vállalkozás esetében
: Licska-Illés Alexandra Barbara
: Licska-Illés Alexandra Barbara
Turizmus Desztináció Menedzsment és turizmusfejlesztés a Dunakanyarban 2015-2020, vagyis a Dunakanyar, a magyar Dél-Tirol turizmusrendszer és vonzerő fejlesztési programja
: Kondákor Dániel
: Kondákor Dániel
A stratégiai menedzsment szerepe egy budapesti szállodánál
: Pasztuhov Renáta
: Pasztuhov Renáta
A stratégiai beszerzés szerepe egy autóipari vállalatnál
: Rácz Judit Veronika
: Rácz Judit Veronika
A stratégiai gondolkodás (tervezés) szerepe egy adott vállalkozás működésében
: Pomezanski Bence Örs
: Pomezanski Bence Örs
Stratégiai menedzsment és stratégiai tervezés a Hungaroring Sport Zrt.-nél
: Dudás Nóra
: Dudás Nóra
Marketingstratégiák, stratégiai tervezés
: Tóth Borbála
: Tóth Borbála
Hasonló tételek
-
Turizmusfejlesztés lehetőségei Kecskeméten
: Feró Szilvia -
A controlling szerepe az üzleti tervezésben
: Verbói Csaba -
Csapatépítők a covid idején a Conceptflow példájára
: Horváth Brigitta -
Tantaki Kft. számára végzett piackutatás
: Walczer Patrik Zsolt -
A piackutatás, mint marketingtámogató eszköz - A XXI. századi piackutatás rejtelmei
: Zsigmond Csaba