Kommunikációs szituációk elemzése a Front Office tevékenység során

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Fehér Aliz
További közreműködők: Schablik Dr. Vilmos
Kulcsszavak:kommunikáció
panasz
SWOT-elemzés
szállodaipar
turizmus
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43535

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg43535
005 20230319190027.0
008 230319suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Fehér Aliz 
245 1 0 |a Kommunikációs szituációk elemzése a Front Office tevékenység során  |c Fehér Aliz  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Projektmunkám által be szeretném mutatni a Boutique Hotel Budapestet, a szállodát, ahol mindennapjaimat töltöttem, a szakmai tudásom amire szert tettem és a különböző kommunikációs szituációkat, etikettet és a kihívásokat, a panaszok kezelését, amit a munkám során átéltem. Szeretném szemléltetni, a kommunikáció hogyan is fejleszthető a mindennapi életünk során, valamint hogyan hat a nem megfelelően alkalmazott szóhasználat, kifejezésmód és a szlengek elterjedésének használata és következménye a vendégekkel szemben és a szállodaipar különböző részlegein. 
695 |a kommunikáció 
695 |a panasz 
695 |a SWOT-elemzés 
695 |a szállodaipar 
695 |a turizmus 
700 1 |a Schablik Dr. Vilmos  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43535/1/Projektmunka_Feh%C3%A9rAl%C3%ADz.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43535/2/Feh%C3%A9rAl%C3%ADz_FOSZK_b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés