A Front Office és a Four Seasons szervíz elemzése a Retreat Host pozíción keresztül, a Sensei Lanai szállodában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Juhász Virág
További közreműködők: Bártfai Endre
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Four Seasons
Front Office
Hawaii
luxus szervíz
pozíció elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43546
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozatom témaválasztását egy igen személyes élmény inspirálta, hiszen a szakmai gyakorlatom Hawaii szigetén töltöm egy Four Seasons szállodában ahol volt szerencsém megismerkedni a Four Seasons szállodalánc világával és az általuk képviselt értékekkel. Bepillantást nyerhettem a luxust jelentő szervíz világába és az egyedi, személyre szabott kiszolgálás legmagasabb szintű megvalósításába. Ennek eszközeként alkottatott meg a Retreat Host pozíció, mely segítségével a Front Office felépítését mutatom be a Sensei Lanai Four Seasons szállodában. A szakdolgozat további részében bemutatásra kerül Hawaii, mint turisztikai desztináció is.