Társadalmi célú reklámok az erőszak ellen

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Koszták Bianka
További közreműködők: Papp dr. Vanda
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:családon belüli erőszak
reklám
reklámok hatásai
társadalmi célú reklámok
TCR
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43549
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomban a reklámok hatásait vizsgáltam, azon belül azokat a társadalmi célú reklámokat, amelyek a családon belüli erőszak témájában készültek. Az, hogy kevesebb-e a bántalmazás a kampányok hatására, kevéssé mérhető. Azonban számomra érdekesebb volt, hogy mitől függ az, hogy az adott kampányt hitelesnek gondolják-e és átjön-e az üzenet, amelyet megjeleníteni kíván A COVID-19 vírus okozta pandémiás helyzetben még inkább megnőtt a jelentősége az ilyen jellegű kampányoknak, hiszen a karanténnal együtt járó bezártság okán jelentős mértékben megnőtt a családon belül elkövetett erőszakos cselekedetek száma. A vizsgálat részeként négy reklámot választottam ki és a kérdőívben résztvevők véleményén keresztül próbáltam következtetéseket levonni, arról hogyan képesek hatni a TCR-ek.