Társadalmi célú reklámok az erőszak ellen

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Koszták Bianka
További közreműködők: Papp dr. Vanda
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:családon belüli erőszak
reklám
reklámok hatásai
társadalmi célú reklámok
TCR
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43549

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg43549
005 20230422090148.0
008 230319suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Koszták Bianka 
245 1 0 |a Társadalmi célú reklámok az erőszak ellen  |c Koszták Bianka  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatomban a reklámok hatásait vizsgáltam, azon belül azokat a társadalmi célú reklámokat, amelyek a családon belüli erőszak témájában készültek. Az, hogy kevesebb-e a bántalmazás a kampányok hatására, kevéssé mérhető. Azonban számomra érdekesebb volt, hogy mitől függ az, hogy az adott kampányt hitelesnek gondolják-e és átjön-e az üzenet, amelyet megjeleníteni kíván A COVID-19 vírus okozta pandémiás helyzetben még inkább megnőtt a jelentősége az ilyen jellegű kampányoknak, hiszen a karanténnal együtt járó bezártság okán jelentős mértékben megnőtt a családon belül elkövetett erőszakos cselekedetek száma. A vizsgálat részeként négy reklámot választottam ki és a kérdőívben résztvevők véleményén keresztül próbáltam következtetéseket levonni, arról hogyan képesek hatni a TCR-ek. 
695 |a családon belüli erőszak 
695 |a reklám 
695 |a reklámok hatásai 
695 |a társadalmi célú reklámok 
695 |a TCR 
700 1 |a Papp dr. Vanda  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43549/1/Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43549/2/Koszt%C3%A1k%20Bianka_Szakdolgozat%20%C3%A9rt%C3%A9kel%C5%91%20lap%20BELS%C5%90%20%C3%BAj.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43549/3/Koszt%C3%A1k%20Bianka.pdf  |z Dokumentum-elérés