A közösségi média integrálása a ruházati webáruházak reklám gyakorlatában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kukla Bernadett Eszter
További közreműködők: Kegye Krisztina
Kulcsszavak:integrált marketing
közösségi média
marketingkommunikáció
reklám
ruházati webáruházak
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43553

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg43553
005 20230319191528.0
008 230319suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kukla Bernadett Eszter 
245 1 2 |a A közösségi média integrálása a ruházati webáruházak reklám gyakorlatában  |c Kukla Bernadett Eszter  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Projektmunkámat „A közösségi média integrálása a ruházati webáruházak reklám gyakorlatában” című témáról fogom készíteni. A témát közel érzem magamhoz, mert pár éve egy ruházati webshopot üzemeltetek tulajdonosként, így a téma személyes aktualitása teljes mértékben jelen van. A közösségi média platformok napjainkra egyre nagyobb részt foglalnak el az e-kereskedelemben. Az elmúlt néhány év egyértelműen ezen platformok erősödését hozta. Webáruházamat a járványhelyzet kialakulása utáni évben indítottam, mely az én esetemben nem feltétlen bizonyult jó döntésnek. Azonban a divatruházati szegmensben tevékenykedő többi kisméretű vállalkozásnak sem volt könnyű. Gyors és abban az időben megfelelő döntést kellett hozniuk a probléma elhárítására, hogy bevételük ne apadjon el, és hogy tartani tudják a lépést a piacon jelenlévő versenytársakkal. Azon vállalkozások számára, akik már korábban is rendelkeztek webáruházzal, ez nem okozott akkora megterhelést, nekik inkább csak a fejlesztésekre, és a vásárlók megszerzésére, megtartására kellett koncentrálni. Azonban a világjárvány időszaka egyre nagyobb szerephez juttatta a különböző közösségi média csatornákat, ezáltal növekedett a felhasználók száma, és a platformokon eltöltött idő mennyisége is. Emellett az e-kereskedelem is növekvő tendenciát mutat világszerte, melyben az előbb említett közösségi média platformok igen komoly bevételszerzési lehetőséget látnak, ezért egyre több új funkció indult, mind a Facebookon, az Instagramon és a Messengeren.  Alapvetően a piacot a nagy márkák uralják, de rengeteg kis webáruház van jelen. A ruházati szegmens igen telített és az új belépőknek rengeteg versenytárssal kell szembenézniük. A másik kérdés, hogy ennyi versenytárs között, hogyan és milyen eszközökkel lehet jól fennmaradni és kitűnni a tömegből. A következőkben főleg ezeknek a témáknak az elemzésével fogok foglalkozni, mind elméleti, mind gyakorlati részről. 
695 |a integrált marketing 
695 |a közösségi média 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a reklám 
695 |a ruházati webáruházak 
700 1 |a Kegye Krisztina  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43553/1/Projektmunka_Kukla_Bernadett_Eszter.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43553/2/eredetis%C3%A9gi.pdf  |z Dokumentum-elérés