Az Accor szállodalánc vizsgálata az Ibis brand példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Mógor Laura
További közreműködők: Bártfai Endre
Kulcsszavak:Accor Hotels
branding
Ibis
márka
SWOT-elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43557

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg43557
005 20230319192026.0
008 230319suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Mógor Laura 
245 1 3 |a Az Accor szállodalánc vizsgálata az Ibis brand példáján keresztül  |c Mógor Laura  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Projektmunkámban magáról a márkáról fogok általánosságban írni, majd arról, hogy hogyan alkalmazzák szállodák esetében. Ezután fontosnak tartottam kitérni arra is, hogy a franchise hogyan működik a szállodaiparban, hiszen a vizsgált szállodalánc előnyben részesíti ezt az üzemeltetési formát, többek között Magyarországon is. A szakmai áttekintés után bemutatom a szállodaláncot és az arculatot, majd kiemelem sokszínűségét egy portfólióbemutatás keretében. Az Accor után az ibisre helyezem át a hangsúlyt, a háttértörténet ismertetése után egy marketing mix elkészítésével fogom azt vizsgálni, hogy mik a hasonlóságok az albrendek között, majd ezek közül kiemelem az ibis Styles-t, és meghatározom annak standardját. Mielőtt teljesen áttérnék a gyakorlati helyem elemzésére, feldolgozok egy interjút, amire majd az elkészített SWOT-analízis összegzésében fogok reflektálni. Végezetül pedig összegzem a projektmunkámban írtakat, és személyes tapasztalataimat. 
695 |a Accor Hotels 
695 |a branding 
695 |a Ibis 
695 |a márka 
695 |a SWOT-elemzés 
700 1 |a Bártfai Endre  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43557/1/Mo%CC%81gorLaura_Projektmunka_WTXTRX.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43557/2/M%C3%B3gor_Laura_Projektmunka_konzulens_B%C3%A1rtfai%20Endre.pdf  |z Dokumentum-elérés