A Hilton szállodák hűségprogramja, valamint felépítése és a Budapesti Hilton Garden Inn rendszere, Front Office tevékenységei

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Rácz Rebeka
Other Authors: Schablik Dr. Vilmos
Kulcsszavak:Front Office
hűségprogram
SWOT-elemzés
ügyfélkapcsolat
versenytársak elemzése
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43568

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg43568
005 20230319192840.0
008 230319suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Rácz Rebeka 
245 1 2 |a A Hilton szállodák hűségprogramja, valamint felépítése és a Budapesti Hilton Garden Inn rendszere, Front Office tevékenységei  |c Rácz Rebeka  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A projektmunkám fő témája a Hilton Garden Inn Budapest City Center megismertetése volt. A dolgozat elején hangsúlyt fektettem a szálloda definíciójának ismertetésére, valamint a szállodai szobatípusok áttekintésére.Próbáltam betekintést nyújtani a különböző műszakok feladataiba, hogy miféle problémákat kell napi szintem megoldani recepciósként. Végeztem egy SWOT elemzést, amivel próbáltam rámutatni már előlegesen a szálloda lehetőségeire, amiket pontosabban is kifejtettem a javaslatok fejezetben. Megvizsgáltam, hogy melyek lehetnek potenciális versenytársai a Hilton Garden Innek Budapest belvárosában, valamint összehasonlítottam a másik budapesti Hilton szállodával is. Összeségében úgy vélem a szálloda, valamint a szállodaipar is napjainkra kezd teljesen visszaállni a Covid-19 előtt folytatott életre. Mindenki újra bátrabban utazik és az emberek számára újra prioritást élvez a világ megismerése, bejárása. A szálloda vendégeivel kommunikálva többször kerültem olyan beszélgetésbe, hogy a vendégek éppen egy európai körutazáson vesznek részt, melynek egyik állomása Budapest, és a szálloda elhelyezkedése volt a fő szempont, ami miatt a Hilton Garden Innt választották „otthonuknak” arra a néhány napra, míg megismerkednek Budapesttel. 
695 |a Front Office 
695 |a hűségprogram 
695 |a SWOT-elemzés 
695 |a ügyfélkapcsolat 
695 |a versenytársak elemzése 
700 1 |a Schablik Dr. Vilmos  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43568/1/PROJEKTMUNKA-Eredeti.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43568/2/R%C3%A1czRebeka_FOSZK_b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés