A DiVino borbár marketing tevékenységének bemutatása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szakács Botond
További közreműködők: Papp Judit
Kulcsszavak:bormarketing
fiatal vállalkozók
kereskedelem
modernizáció
online kommunikációelmélet
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43581
Leíró adatok
Kivonat:Kedves Olvasó/k!Projektdolgozatom során törekedtem arra,hogy az amiről személyem írt, az más számára is olvasható értelmezhető legyen.Én aki hellyel közel nap mint nap a borbárban vagy ahhoz közeli témában dolgozom, úgy gondoltam megpróbálom átadni dolgozatom során azokat a tapasztalatokat, nehézségeket,sikereket amiket a DiVino Csapata és jómagam átélt.Az elején betekintést nyerhet a DiVino Franchise életébe megalakulásába,maj ezután kicsit szűkítjük a Franchise-t a DiVino Bazilikára és a vele való együttműködő partnerek megismerésére, illetve a fő alkotó részeire, a tulajdonosokra az üzletvezetőkre, és nem utolsósorban a csapatra aki nap mint nap ezzel foglalkoznak.Bízom benne, hogy sikerül átadnom azokat a tapasztalatokat, amiket mi is meg tudtunk tanulni az évek során.