A DiVino borbár marketing tevékenységének bemutatása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szakács Botond
További közreműködők: Papp Judit
Kulcsszavak:bormarketing
fiatal vállalkozók
kereskedelem
modernizáció
online kommunikációelmélet
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43581

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg43581
005 20230319193212.0
008 230319suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Szakács Botond 
245 1 2 |a A DiVino borbár marketing tevékenységének bemutatása  |c Szakács Botond  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Kedves Olvasó/k!Projektdolgozatom során törekedtem arra,hogy az amiről személyem írt, az más számára is olvasható értelmezhető legyen.Én aki hellyel közel nap mint nap a borbárban vagy ahhoz közeli témában dolgozom, úgy gondoltam megpróbálom átadni dolgozatom során azokat a tapasztalatokat, nehézségeket,sikereket amiket a DiVino Csapata és jómagam átélt.Az elején betekintést nyerhet a DiVino Franchise életébe megalakulásába,maj ezután kicsit szűkítjük a Franchise-t a DiVino Bazilikára és a vele való együttműködő partnerek megismerésére, illetve a fő alkotó részeire, a tulajdonosokra az üzletvezetőkre, és nem utolsósorban a csapatra aki nap mint nap ezzel foglalkoznak.Bízom benne, hogy sikerül átadnom azokat a tapasztalatokat, amiket mi is meg tudtunk tanulni az évek során. 
695 |a bormarketing 
695 |a fiatal vállalkozók 
695 |a kereskedelem 
695 |a modernizáció 
695 |a online kommunikációelmélet 
700 1 |a Papp Judit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43581/1/Foszk_Szaka%CC%81cs_Botond.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43581/2/Szak%C3%A1cs%20Botond%20%C3%9AJ%20FOSZK_KM_ertekelolap.pdf  |z Dokumentum-elérés