A Lidl Social Media tevékenysége és a Lidl Plus alkalmazás használata
Saved in:
Main Author: | Komlós Veronika |
---|---|
Other Authors: | Papp dr. Vanda |
Kulcsszavak: | 21. század alkalmazottak kereskedelem közösségi média Lidl |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43583 |
Similar Items
The consumer views on Lidl in Hungary in 2012
: Balázs Bettina
Published: (2013)
: Balázs Bettina
Published: (2013)
Social Média Marketing és a Disney Plus
: Grassi Greta
: Grassi Greta
Kereskedelmi és marketing stratégiák elemzése a LIDL-nél
: Tolnai Viktor István
: Tolnai Viktor István
A LIDL saját márkás termékeinek ismertsége és kedveltsége
: Zoboki Márk
: Zoboki Márk
A Lidl Magyarország felelősségvállalásának belső és külső kommunikációja
: Jordán Tamás
: Jordán Tamás
A Lidl disztribúciós rendszerének fejlesztési lehetőségei Csomagátvevő automaták integrálása az ellátási láncba.
: Anton Felícia Flóra
: Anton Felícia Flóra
A Lidl Magyarország tevékenységének elemzése kereskedelmi és marketing szempontból
: Kurczina Gabriella
: Kurczina Gabriella
A Lidl magyarországi sikerének elemzése kereskedelmi és marketing szempontból
: Kovácsné Szmolicza Judit
: Kovácsné Szmolicza Judit
Eredmény tervezése és előrejelzése a Lidl Magyarország Kereskedelmi Bt.-nél
: Rózsa Ramóna
: Rózsa Ramóna
A Lidl és a Tesco helyzetének alakulása a hazai FMCG piacon
: Szentirmai Ákos András
: Szentirmai Ákos András
Készletezés-menedzsment gazdaságossági és hatékonysági megoldásai a Lidl Magyarország Bt. raktáraiban
: Szalai Krisztina
: Szalai Krisztina
A klasszikus médiaeszközök létjogosultsága a digitális átalakulás korában – A Lidl Magyarország perspektívája
: Pálfy Brúnó
: Pálfy Brúnó
A HACCP rendszer működtetése és továbbfejlesztési lehetőségei a Lidl Magyarország Bt. bicskei üzletében
: Kihári Nikolett
: Kihári Nikolett
A Lidl Magyarország Bt. értékesítési csatornájának bemutatása és az online értékesítés lehetőségének vizsgálata
: Bokorné Rauscher Julianna
: Bokorné Rauscher Julianna
Comparative analysis of the SCM, assortment and pricing policy of Lidl and Auchan in Hungary and in Spain, and their impact on customer preferences
: Nagy Flóra
: Nagy Flóra
LIDL Magyarország Kereskedelmi BT. vagyoni pénzügyi és jövedelmezőségi vizsgálata 5 év beszámolójának adatai alapján
: Kiss Erika
: Kiss Erika
A nem hagyományos marketing megoldások meghatározó szerepe a kiskereskedelmi vállalatok életében - a Lidl Magyarország Bt. példájának vizsgálata
: Mrena Marcell
: Mrena Marcell
Készletezés menedzsment gazdasági és hatékonysági kérdései és gyakorlati megvalósítása- Automatikus rendelési módszer bevezetése a Lidl Magyarország Bt. üzleteiben
: Bán Balázs
: Bán Balázs
A Lidl Magyarország Kereskedelmi Bt. alsó vezetői betanulási programjának elemzése, javaslattétel a gyakorlati részre és az eredményesség előrejelzése
: Hajdrik György
: Hajdrik György
A Cembra VisionPLUS projekt
: Pintér Dénes
: Pintér Dénes
A Lidl Magyarország Kereskedelmi Bt. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése a 2011, 2012 és 2013-as üzleti évek beszámolói alapján
: Lohn Mária
: Lohn Mária
Az Apacs Ékszerüzlet Social Média Marketing Tevékenysége
: Havalda Tímea
: Havalda Tímea
Saját márkás termékek, mint az élelmiszerkereskedelem egyre fontosabb hatalmi- és versenyeszközei - A Lidl és a Spar saját márkás szortimentjének bemutatásán keresztül
: Bajzáth Nóra Mónika
: Bajzáth Nóra Mónika
Social Média
: Tóth Barnabás Dániel
: Tóth Barnabás Dániel
A Social Media használata az Aquaworld Resort Budapest és a Park Inn by Radisson marketing tevékenységében
: Bartha Adél
: Bartha Adél
Social media marketing
: Kirtyán Petra
: Kirtyán Petra
Az online visszajelzések fontossága a kommunikáció és a marketing tükrében a Plus Minus Media Group példáján keresztül
: Mézes Anita Nikolett
: Mézes Anita Nikolett
A digitális bennszülöttek közösségi média használata
: Machalik Krisztina
: Machalik Krisztina
A BLEISURE PLUS HOTEL BOJA’S TAPOLCA jövedelmezőségi terve (2022-2026)
: Bója Máté
: Bója Máté
Marketingkommunikáció - Social Media Marketing
: Horváth Barnabás
: Horváth Barnabás
Impact of social media on society
: Goyal Piyush
: Goyal Piyush
Social Media and Consumer Behavior
: Varga Csenge
: Varga Csenge
Social Media Marketing How New Cosmetics Brands Are Going Viral Using Organic Reach Through Social Media
: Amin Hazem Alaa Zakaria
: Amin Hazem Alaa Zakaria
CSR communication in social media The effectiveness of
: Szalczgruber Fanni
Published: (2022)
: Szalczgruber Fanni
Published: (2022)
Crisis Management on Social Media What Are the Most Effective Crisis Management Strategies for Companies on Social Media Platforms?
: Simon Fanni
: Simon Fanni
A social media társadalomtudomány vizsgálata
: Rátkai Márk
: Rátkai Márk
Similar Items
-
The consumer views on Lidl in Hungary in 2012
: Balázs Bettina
Published: (2013) -
Social Média Marketing és a Disney Plus
: Grassi Greta -
Kereskedelmi és marketing stratégiák elemzése a LIDL-nél
: Tolnai Viktor István -
A LIDL saját márkás termékeinek ismertsége és kedveltsége
: Zoboki Márk -
A Lidl Magyarország felelősségvállalásának belső és külső kommunikációja
: Jordán Tamás