Az ügyfélkapcsolat jelentősége és a vevő- kiszolgálási színvonal fejlesztése a Soneas Vegyipari Kft.-nél

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Várossy Kitty Judit
Other Authors: Németh Dr. Patrícia
Kulcsszavak:CRM
gyógyszeripar
ügyfélkapcsolat
vásárlói elégedettség
vevőkapcsolat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43586
Description
Abstract:Projektmunkám témájaként a jelenlegi munkahelyem ügyfélkezelési osztályát mutatom be. Kutatásom során két módszert alkalmaztam, ezek a primer és a szekunder kutatás. Interjút készítettem cégünk marketing és üzletfejlesztési igazgatójával, ő által betekintést nyerhettem minden olyan folyamatba, ami a vevőkkel kapcsolatos. Legyen ez akár egy reklamáció, de vevői elégedettségben kimagaslóbbak voltunk szerencsére. Ennek bizonyításához készült is egy vevői elégedettség mérés kérdőív, melyet sok partnerünknek, különböző országokba küldtünk ki. Örömünkre szolgált, hogy nagy mértékben pozitív visszajelzéseket kaptunk.Összességében elmondhatom, hogy a sales-es kollégákkal töltött idők, amíg a munkámat készítettem nagyon tanulságosak és érdekesek voltak. Ez is egy olyan osztálya a cégnek, ahol folyamatosan fejlődésre és ötletelésre van szükség.