Az ügyfélkapcsolat jelentősége és a vevő- kiszolgálási színvonal fejlesztése a Soneas Vegyipari Kft.-nél

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Várossy Kitty Judit
További közreműködők: Németh Dr. Patrícia
Kulcsszavak:CRM
gyógyszeripar
ügyfélkapcsolat
vásárlói elégedettség
vevőkapcsolat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43586
Leíró adatok
Kivonat:Projektmunkám témájaként a jelenlegi munkahelyem ügyfélkezelési osztályát mutatom be. Kutatásom során két módszert alkalmaztam, ezek a primer és a szekunder kutatás. Interjút készítettem cégünk marketing és üzletfejlesztési igazgatójával, ő által betekintést nyerhettem minden olyan folyamatba, ami a vevőkkel kapcsolatos. Legyen ez akár egy reklamáció, de vevői elégedettségben kimagaslóbbak voltunk szerencsére. Ennek bizonyításához készült is egy vevői elégedettség mérés kérdőív, melyet sok partnerünknek, különböző országokba küldtünk ki. Örömünkre szolgált, hogy nagy mértékben pozitív visszajelzéseket kaptunk.Összességében elmondhatom, hogy a sales-es kollégákkal töltött idők, amíg a munkámat készítettem nagyon tanulságosak és érdekesek voltak. Ez is egy olyan osztálya a cégnek, ahol folyamatosan fejlődésre és ötletelésre van szükség.