Az ügyfélkapcsolat jelentősége és a vevő- kiszolgálási színvonal fejlesztése a Soneas Vegyipari Kft.-nél

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Várossy Kitty Judit
További közreműködők: Németh Dr. Patrícia
Kulcsszavak:CRM
gyógyszeripar
ügyfélkapcsolat
vásárlói elégedettség
vevőkapcsolat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43586

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg43586
005 20230319193406.0
008 230319suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Várossy Kitty Judit 
245 1 3 |a Az ügyfélkapcsolat jelentősége és a vevő- kiszolgálási színvonal fejlesztése a Soneas Vegyipari Kft.-nél  |c Várossy Kitty Judit  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Projektmunkám témájaként a jelenlegi munkahelyem ügyfélkezelési osztályát mutatom be. Kutatásom során két módszert alkalmaztam, ezek a primer és a szekunder kutatás. Interjút készítettem cégünk marketing és üzletfejlesztési igazgatójával, ő által betekintést nyerhettem minden olyan folyamatba, ami a vevőkkel kapcsolatos. Legyen ez akár egy reklamáció, de vevői elégedettségben kimagaslóbbak voltunk szerencsére. Ennek bizonyításához készült is egy vevői elégedettség mérés kérdőív, melyet sok partnerünknek, különböző országokba küldtünk ki. Örömünkre szolgált, hogy nagy mértékben pozitív visszajelzéseket kaptunk.Összességében elmondhatom, hogy a sales-es kollégákkal töltött idők, amíg a munkámat készítettem nagyon tanulságosak és érdekesek voltak. Ez is egy olyan osztálya a cégnek, ahol folyamatosan fejlődésre és ötletelésre van szükség. 
695 |a CRM 
695 |a gyógyszeripar 
695 |a ügyfélkapcsolat 
695 |a vásárlói elégedettség 
695 |a vevőkapcsolat 
700 1 |a Németh Dr. Patrícia  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43586/1/Az%20%C3%BCgyf%C3%A9lkapcsolat%20jelent%C5%91s%C3%A9ge%20%C3%A9s%20a%20vev%C5%91-%20kiszolg%C3%A1l%C3%A1si%20sz%C3%ADnvonal%20fejleszt%C3%A9se%20a%20Soneas%20Vegyipari%20Kft.-n%C3%A9l.pdf  |z Dokumentum-elérés