A közösségi média, mint turisztikai marketing eszköz használata a belföldi utazások népszerűsítésére a fogyasztók új generációja, azaz a digitális bennszülöttek körében
Elmentve itt :
Szerző: | Túri Emese |
---|---|
További közreműködők: |
Szalók Dr. Csilla
Szőke Dr. Andrea |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | belföldi turizmus közösségi média Z generáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43609 |
- Példányok
- Leíró adatok
- Üzenet
- Other Versions (1)
- Hasonló tételek
- Minden adat megjelenítése (MARC/Címkés)
Hasonló tételek
A közösségi média, mint turisztikai marketing eszköz használata a belföldi utazások népszerűsítésére a fogyasztók új generációja, azaz a digitális bennszülöttek körében
: Túri Emese
: Túri Emese
A digitális bennszülöttek közösségi média használata
: Machalik Krisztina
: Machalik Krisztina
A digitális bennszülöttek, azaz a Z generáció online fogyasztói magatartása
: Gouaida Fatima
: Gouaida Fatima
A marketingstratégiák hatékonyságának elemzése a belföldi és külföldi utazások népszerűsítésében
: Bóta Áron
: Bóta Áron
Kommunikációs terv a magyar atlétika népszerűsítésére.
: Katonai Norbert
: Katonai Norbert
A makrogazdasági modellek új generációja A környezeti erőforrás, mint termelési tényező
: Lukács András Gábor
: Lukács András Gábor
Generációspecifikus marketingstratégiák az egészséges életmód népszerűsítésére
: Szalai Zsaklin
: Szalai Zsaklin
Átalakult utazások 2020 nyarán
: Magyari Zsófia
: Magyari Zsófia
Kutyabarát utazások lehetőségei Magyarországon
: Kovács Dorina Anna
: Kovács Dorina Anna
Digitális bevándorlók és digitális bennszülöttek, avagy van-e lehetőség a generációk közötti különbségek áthidalására az oktatásban
: Nagyné Tövisháti Gyöngyi
: Nagyné Tövisháti Gyöngyi
A Használatalapú Biztosítások (UBI) Új Generációja Kihívások és Lehetséges Megoldások
: Szuromi Boldizsár
: Szuromi Boldizsár
Extrém motivációjú utazások Droghasználat és a drogturizmus jelensége
: Kálmán Orsolya Gerda
: Kálmán Orsolya Gerda
FinTech, mint a pénzügyi digitalizáció legújabb generációja
: Kovács Tamás
: Kovács Tamás
Kultúramarketing, és annak alkalmazása a Magyar Kortárs Művészet népszerűsítésére
: Sturcz Lili Orsolya
: Sturcz Lili Orsolya
Az influencerek, mint új kommunikációs eszköz ismertsége a fogyasztók körében
: Kalauz Ingrid
: Kalauz Ingrid
Hitelkártyák népszerűsítésére irányuló marketing tevékenységek elemzése a hazai bankok piacán
: Erdei Zsuzsa
: Erdei Zsuzsa
Termékmegjelenítés, mint vásárlásösztönző és befolyásoló eszköz a Z generációs fogyasztók körében
: Makarész Adriána
: Makarész Adriána
Hétvégi utazások és az online irodák fogyasztási trendjei
: Mészáros Alexandra
: Mészáros Alexandra
Repülős és buszos utazások közötti választási preferenciák elemzése
: Kőröshegyi Kinga
: Kőröshegyi Kinga
A filmturisztikai célú utazások motivációinak és népszerű desztinációinak vizsgálata
: Vasas Noémi
: Vasas Noémi
A bankkártya mint készpénzt helyettesítő fizetési eszköz használata
: Farkas Borbála
: Farkas Borbála
A digitális média használata az Y és a Z generáció körében
: Bartus Fatime
: Bartus Fatime
A Fintech és Insurtech, mint digitális megoldások ismertsége a hazai fogyasztók körében
: Tóth Zsuzsanna
: Tóth Zsuzsanna
A motivációs térkép, mint eszköz használata a munkahelyi mentálhigiénés folyamatokban
: Jancsár Petra
: Jancsár Petra
Budapest népszerűsítése a belföldi turisták körében
: Kiss Alíz Orsolya
: Kiss Alíz Orsolya
Budapest népszerűsítése a belföldi turisták körében
: Kiss Alíz Orsolya
: Kiss Alíz Orsolya
Fenntarthatóság a fogyasztók körében
: Balogh Bence
: Balogh Bence
Generációk marketingkommunikációs eszköz használata - Bízhatunk bennük vagy visszaélnek a helyzettel?!
: Kovács Edit
: Kovács Edit
Marketingkommunikációs és digitális eszközök használata a filmforgalmazásban napjainkban
: Kovács Petra
: Kovács Petra
Digitális marketing trendek hatása a fogyasztók vásárlási döntéseiben
: Tóth Katalin Andrea
: Tóth Katalin Andrea
A kisvállalkozások online marketing eszköz használata a web 2.0 korszakában
: Karczub Gyula
: Karczub Gyula
Érzékenyítés, mint marketingkommunikációs eszköz használata a nemzetközi és a hazai piacokon
: Hammer Clió Ágnes
: Hammer Clió Ágnes
A Hungaroring népszerűsége a belföldi turisták körében
: Bőti Dalma
: Bőti Dalma
Streamerek, azaz videójáték influencerek
: Mihály Bence Norbert
: Mihály Bence Norbert
A belföldi turizmus fellendítése "világutazók" körében trendek és marketingstratégiák
: Papp Dóra
: Papp Dóra
A belföldi turizmus fellendítése "világutazók" körében trendek és marketingstratégiák
: Papp Dóra
: Papp Dóra
Ételintoleranciában és ételallergiában érintett személyek nehézségei és alternatív lehetőségei turisztikai célú utazások alatt
: Vidéki Alexandra
: Vidéki Alexandra
A munkahelyi bántalmazás, azaz mobbing vizsgálata
: Kovács Bernadett
: Kovács Bernadett
Magyarország belföldi turizmusa az IBUSZ belföldi osztályán keresztül
: Szél Máté
: Szél Máté
A Blokklánc technológia, mint a Digitális Marketing vevőkapcsolat építő eszköze
: Kárpát András
: Kárpát András
Hasonló tételek
-
A közösségi média, mint turisztikai marketing eszköz használata a belföldi utazások népszerűsítésére a fogyasztók új generációja, azaz a digitális bennszülöttek körében
: Túri Emese -
A digitális bennszülöttek közösségi média használata
: Machalik Krisztina -
A digitális bennszülöttek, azaz a Z generáció online fogyasztói magatartása
: Gouaida Fatima -
A marketingstratégiák hatékonyságának elemzése a belföldi és külföldi utazások népszerűsítésében
: Bóta Áron -
Kommunikációs terv a magyar atlétika népszerűsítésére.
: Katonai Norbert