Hogyan változik az utazás hagyományos célja a közösségi média okozta FOMO-hatására a Z generációnál?
Saved in:
Main Author: | Horváth Lili |
---|---|
Other Authors: |
Kovács Edina
Szőke Dr. Andrea |
Format: | Thesis |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43622 |
Similar Items
Hogyan változik az utazás hagyományos célja a közösségi média okozta FOMO-jelenség hatására a Z generációnál?
: Horváth Lili
: Horváth Lili
A Social Media és a digitalizáció hatására kialakult FOMO jelenség
: Fejszés Blanka
: Fejszés Blanka
A FoMO és a közösségi média vizsgálata a budapesti elektronikus zenei szcénában
: Faragó Tímea
: Faragó Tímea
A közösségi média hatása az utazás döntési folyamatában
: Lipták Anna Mária
: Lipták Anna Mária
Fesztiválra járási szokások az Y generáción belül
: Mágori Vanessza
: Mágori Vanessza
Hagyomány és hatékonyság - növekedés három generáción át
: Szennay Áron
Published: (2024)
: Szennay Áron
Published: (2024)
Változik a világ – változzon az etika is? Korunk vendéglátásetikai sajátosságai az Accor Hotels budapesti szállodáin keresztül
: Izing Orsolya, et al.
Published: (2019)
: Izing Orsolya, et al.
Published: (2019)
Hogyan tervezzünk közösségi média stratégiát?
: Molnár Henriett
: Molnár Henriett
Pénzügyi kultúra az Y generációnál Pénzügyi tudatosság vagy tudatlanság?
: Fehér Zsuzsanna
: Fehér Zsuzsanna
A Marketing újragondolása a közösségi média népszerűségének hatására
: Busa Tamás
: Busa Tamás
Jutalom utazás
: Ilosvay Viktória
: Ilosvay Viktória
How marketers apply Scarcity marketing and FOMO tactics The case of Vietnamese people towards E-commerce sites during the pandemic
: Nguyen Giang Hoai
: Nguyen Giang Hoai
A koronavírus okozta digitális átalakulás és a közösségi média megváltozásának szerepe
: Kassányi Kitti
: Kassányi Kitti
Közösségi média hatása a Z generációra
: Tuboly Dóra
: Tuboly Dóra
Gasztronómia utazás Erdélyben
: Balló Ildikó
: Balló Ildikó
A fogyasztóvédelem célja, intézményrendszere, eszközrendszere
: Csontos Erzsébet
: Csontos Erzsébet
A PPP programok célja, eredményessége, eredménytelensége a közösségi beruházások finanszírozásában, különösképpen Magyarországon
: Murvai Tamás
: Murvai Tamás
Travel & Utazás Az utazási magazinok sajátosságai
: Rókás Anita
: Rókás Anita
A közösségi média hatása a Z generációra
: Farkas Nikolett
: Farkas Nikolett
Z generáció és a közösségi média kapcsolata
: Kiss Petra
: Kiss Petra
Az Y generáció célja a munkaerőpiacon
: Novák Réka
: Novák Réka
Utazás egy mozgássérült szemszögéből
: Csicsely Nóra
: Csicsely Nóra
Közösségi média botrányok
: Boros Eszter Lili
: Boros Eszter Lili
Közösségi média marketing - A Z generáció hatékony elérése
: Szőnyi Ágnes
: Szőnyi Ágnes
A közösségi média hatása a Z generáció tükrében
: Szolomájer-Jakó Alexa
: Szolomájer-Jakó Alexa
A kincstári finanszírozási rendszer célja, finanszírozási formák
: Szabó Norbert
: Szabó Norbert
A nemzetiségi önkormányzatok célja, feladatai, szervezeti felépítése
: Almádi Gabriella
: Almádi Gabriella
A fenntartható fogyasztás, és a fogyasztói magatartás változékonysága a válságok okozta nehézségek hatására
: Ferkel Miklós
: Ferkel Miklós
EGY UTAZÁS KÖZVETÍTŐ IRODA MÁRKAÉPÍTÉSE
: Bakos Beatrix
: Bakos Beatrix
Az Utazás Kiállítás funkcióváltásának vizsgálata
: Szabó Fruzsina
: Szabó Fruzsina
Az Utazás kiállítás fejlesztési lehetőségei
: Sidó Nóra
: Sidó Nóra
VÁLTOZIK A VILÁG – VÁLTOZZON AZ ETIKA IS? (korunk vendéglátás-etikai sajátosságai az Accor Hotels budapesti szállodáin keresztül)
: Izing Orsolya Zita
: Izing Orsolya Zita
Az Y és Z generáció közösségi média használati szokásai
: Birnbauer Nóra
: Birnbauer Nóra
Közösségi média szerepe a Z generációt célzó rendezvények sikerességében
: Balog Dorottya
: Balog Dorottya
Közösségi média hatása a Z generáció toborzására a bankszektorban
: Takács Nóra
: Takács Nóra
Utazás az online világban, avagy az Y és a Z generáció utazási szokásai
: Horváth Romina
: Horváth Romina
Az Instagram hatása a Z generáció turisztikai keresletére és utazás előtti döntéshozatalára Magyarországon
: Czakó Dóra
: Czakó Dóra
A felsőoktatásban tanuló/végzett fiatalok vállalkozási kedvének, hajlandóságának alakulása a koronavírus okozta járványhelyzet hatására
: Magyar Balázs
: Magyar Balázs
Az Utazás kiállítás kommunikációja 2020-ban
: Gácsi Dorka Éva
: Gácsi Dorka Éva
Az Utazás kiállítás alternatív fejlesztési lehetőségei
: Eszenyi Anna Liza
: Eszenyi Anna Liza
Similar Items
-
Hogyan változik az utazás hagyományos célja a közösségi média okozta FOMO-jelenség hatására a Z generációnál?
: Horváth Lili -
A Social Media és a digitalizáció hatására kialakult FOMO jelenség
: Fejszés Blanka -
A FoMO és a közösségi média vizsgálata a budapesti elektronikus zenei szcénában
: Faragó Tímea -
A közösségi média hatása az utazás döntési folyamatában
: Lipták Anna Mária -
Fesztiválra járási szokások az Y generáción belül
: Mágori Vanessza