Én is szép vagyok?!

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Horváth Viktória
További közreműködők: Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:dekorkozmetika
marketing-kampány
önbecsülés
önértékelés
társadalmi felelősségvállalás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43632

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg43632
005 20230323152615.0
008 230323suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Horváth Viktória 
245 1 0 |a Én is szép vagyok?!  |c Horváth Viktória  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a CSORBA CSENGE VIVIEN HORVÁTH VIKTÓRIA MAHUT RÉKA Konzulens: 5. aktív félév Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Kereskedelem és Marketing adjunktus BGE KKK BGE KKK ÉN IS SZÉP VAGYOK ! A dekorkozmetikai vállalatok versenyelőnyének és népszerűségének elengedhetetlen része, a megfelelő marketingtevékenység alkalmazása, ebbe beleértve a társadalmi felelősségvállalást, illetve a különböző kampányok létrehozását is. Több olyan téma mellett kiállhatnak, amelyek globálisan is nagy visszhangot keltenek. Talán e szektorban a legnagyobb hatást mégis az önértékelést segítő tevékenységgel érhetik el. Napjaink nagy problémája az önbizalom hiánya a felnőtt és a tinédzser generációban. Rengetegen küzdenek szorongással, negatív önértékelési zavarokkal, mely rendellenességek felismeréséhez és megértéséhez, külső segítségre van szükség. Ezen jelenség mérséklésére és orvoslására kezdeményezett több vállalat is bizonyos konkrét témakörökre épülő kampányokat, aktív csoportokat, fórumokat, ahol az érintettek bátran szóvá tehetik személyes problémáik forrását. Egy választott márkán keresztül szeretnénk megvizsgálni ezek hatását a fogyasztói magatartásra, a márka iránti elköteleződésre, és a vásárlási döntésre egyaránt. Álláspontunk szerint a dekorkozmetikai vállalatok önértékelést segítő kampányai felvilágosítják a fogyasztókat, ugyanakkor befolyásolják is a vásárlási magatartásukat. A dolgozatunk e téma köré épül fel, elkészítéséhez egyaránt hasznosítunk szekunder és az általunk feldolgozott primer információkat is. Pontosabban szeretnénk végrehajtani egy kvalitatív és kvantitatív felmérést, az előbbit egy mélyinterjú formájában kivételeznénk, utóbbit pedig kérdőív segítségével. Kutatásunk kvalitatív részéhez egy, a témakörben jártas ismert személyt kívánunk egy interjúra felkérni, és konkrét, az önértékeléssel kapcsolatos kérdéseinket feltenni számára, míg a kvantitatív kérdőíves kutatásunk célcsoportja a hétköznapi emberek, és hozzáállásuk, reakcióik a dekorkozmetikai cégek által sugárzott önértékelésre, külső megjelenésre épülő aktivitásokra. 
695 |a dekorkozmetika 
695 |a marketing-kampány 
695 |a önbecsülés 
695 |a önértékelés 
695 |a társadalmi felelősségvállalás 
700 1 |a Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43632/1/TDK2022.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43632/2/rezume_2022.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43632/3/Dolgozat_biralat_Mahut%20R%C3%A9ka%20et%20al.%202022..pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43632/4/Dolgozat_biralati_lap-Csorba%20Csenge%20Vivien%2C%20Horv%C3%A1th%20Vikt%C3%B3ria%2C%20Mahut%20R%C3%A9ka.pdf  |z Dokumentum-elérés