Az influencerek hatása a fogyasztó társadalomra, avagy az influencer marketing ereje a 21. században

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Sári Orsolya
További közreműködők: Oravecz Titanilla Éva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:21. század
közösségi média
marketing
reklám
szponzorálás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43636

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg43636
005 20230323152622.0
008 230323suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Sári Orsolya 
245 1 3 |a Az influencerek hatása a fogyasztó társadalomra, avagy az influencer marketing ereje a 21. században  |c Sári Orsolya  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a TDK dolgozatunk tárgyához olyan témát választottunk, ami mindennapi életünk fontos részét képezi. Ennek eleget téve a 21. századi társadalomra és gazdaságra jelentős hatást gyakorló témát választottunk, amely az influencer marketing témáját fedi le. A 21. században elengedhetetlen, hogy marketing nélkül éljünk. A trendek akár napról napra változhatnak, saját ízlésünk szerint alakíthatjuk, a fogyasztók rendkívül jelentős szereppel bírnak ennek erősítésében. Az influencerek befolyással lehetnek vásárlásainkra és ösztönözhetnek minket a vásárlásra.Célunk, hogy kutatásaink segítségével feltérképezzük a fogyasztói tartalmak jelentőségét a vásárlási döntési helyzetekben, és megvizsgáljuk azokat a kommunikációs eszközöket, amelyekkel leginkább célratörően tudnak a fogyasztóra hatni, valamint az influencer marketinget olyan marketingeszközként reprezentáljuk, amely véleményünk szerint jelenleg a legjobban formálja a felhasználók és fogyasztók vásárlási szokásait.Annak érdekében, hogy pontos képet kapjunk a fogyasztók irányából válaszokat szerettünk volna kapni, így esett a választásunk a kérdőíves megkérdezésre. Fontosnak tartottuk, hogy egy cég oldaláról is lássuk azokat a törekvéseket, amiket a megfelelő kommunikáció érdekében elkövetnek, ezért mélyinterjút készítünk Sütő Olíviával, aki egyetemi tanulmányai után márkát alapított, ennek népszerűsítésére pedig különböző stratégiákat alkalmaz, tartalmai alapján leginkább az influencer marketing a legerősebb értékesítési stratégiája.A dolgozatunkban a javasolt feltételezéseinkre keressük a választ, amelyek a következők:H1: Az influencer marketing a legelterjedtebb marketingstratégia a 21.században. H2: Az influencerek hatással vannak egy adott márka megítélésére. H3: A fogyasztók nagymértékben támaszkodnak a közösségi média ajánlásaira.A dolgozat a megállapítások ismertetésével zárul, ahol az összegzés mellett a bemutatott eredmények alapján következtetéseket vonunk le, illetve javaslatokat fogalmazunk meg. 
695 |a 21. század 
695 |a közösségi média 
695 |a marketing 
695 |a reklám 
695 |a szponzorálás 
700 1 |a Oravecz Titanilla Éva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43636/1/Sa%CC%81ri_Siroki_KKK.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43636/2/Sa%CC%81ri_Siroki_KKK.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43636/3/Dolgozat_biralati_lap_2022%20Kgy%201.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43636/4/B%C3%ADr%C3%A1lati%20lap-Siroki_S%C3%A1ri.pdf  |z Dokumentum-elérés