Marketingstratégia a szépségszalonok világában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Besenyő Flóra
További közreműködők: Kovács Dr. Ildikó
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztói igények megismerése
fogyasztói szokások
marketingkutatás
marketingstratégiák
szolgáltatásmarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43689

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg43689
005 20230323152837.0
008 230323suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Besenyő Flóra 
245 1 0 |a Marketingstratégia a szépségszalonok világában  |c Besenyő Flóra  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Besenyő Flóra Konzulens: 5. aktív félév Dr. Kovács Ildikó Kereskedelem és marketing egyetemi docens BGE KKK BGE KKK Juhász Márk 2. aktív félév Kereskedelem és marketing BGE KKK Marketingstratégia a szépségszalonok világában Jelen dolgozatunkban az újonnan nyílt, Budapest 14.kerületében lévő Beauty & Art Studio szépségszalon közelében található versenytársait vizsgáljuk online marketingstratégiájuk tekintetében. Továbbá feltárjuk a szépségipari szolgáltatások iránt érdeklődők fogyasztói igényeit a webes megjelenést-, funkciókat- és kommunikációt illetően, valamint véleményüket a versenytársakról. Ezen információkkal célunk egy átfogó képet kapni a szépségszalonok jelenlegi online megjelenéséről és a fogyasztók igényeiről, valamint egy piaci rés megtalálása, mellyel megalkothatjuk javaslatainkat a Beauty & Art Studio marketingstratégiájára. Dolgozatunkban első sorban a következő kutatási kérdésekre keressük a választ: · Kik a Beauty & Art Studio versenytársai · Milyen online marketingstratégiát folytatnak a Beauty & Art Studio versenytársai · Kik a szépségszalonok- és a Beauty & Art Studio célcsoportjai · Mik a jelenlegi fogyasztói igények a szépségszalonokban lévő online marketinget illetően · Milyen piaci rés van, melyet a Beauty & Art Studio betölthetne A kérdések megválaszolásához több szemszögből is megvizsgáltuk a témát. Így módszertanunkban elsőként a témában található szakirodalomnak néztünk utána, majd megfigyeltük a Beauty & Art Studio versenytársainak online jelenlétét (weboldal, közösségi média platformok, hirdetések), melyhez létrehoztunk egy saját ellenőrző listát, mely alapján vizsgálodhattunk. Ezt követően mélyinterjút készítettünk két szépségszalon tulajdonossal, majd végül, de nem utolsó sorban online kérdőív segítségével felmértük a jelenlegi fogyasztói igényeket a témában. Kutatási kérdéseinkre adott válaszaink alapján, megtudtuk a Beauty & Art Studio közelében található versenytársak marketingstratégiáját, valamint a Magyarországon található, jelenlegi fogyasztói igényeket a szépségszalonok online megjelenését illetően. Kutatásunk eredményeként pedig olyan javaslatokat fogalmaztunk meg a Beauty & Art Studio marketingstratégiáját illetően, mellyel hosszútávon is piacképes maradhat versenytársai környezetében. 
695 |a fogyasztói igények megismerése 
695 |a fogyasztói szokások 
695 |a marketingkutatás 
695 |a marketingstratégiák 
695 |a szolgáltatásmarketing 
700 1 |a Kovács Dr. Ildikó  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43689/1/TDK.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43689/2/TDK_Rez%C3%BCm%C3%A9_2022.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43689/3/Beseny%C5%91%20Fl%C3%B3ra_Juh%C3%A1sz%20M%C3%A1rk_Dolgozat_biralati_lap_2022.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43689/4/Dolgozat_biralati_lap_2022%20tdk%20Besany%C5%91%20Fl%C3%B3ra%20%C3%A9s%20Juh%C3%A1sz%20M%C3%A1rk.pdf  |z Dokumentum-elérés