új lehetőségek a látogatószám növelésére essaura film turizmus desztináció számára new perspectives for Essaouira film destination to attract more visitors
Saved in:
Main Author: | Alhaddar M'barek |
---|---|
Other Authors: | Szabóné Dr. Erdélyi Éva |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Destination Image Destination Management film tourism marketing sustainability |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43692 |
Similar Items
New Perspectives for Essaouira Film Destination to Attract More Visitors
: Alhaddar M'barek
: Alhaddar M'barek
The situation of the Hagymatikum of Makó on the Hungarian spa market, possible ways of attracting more visitors there
: Besse Boglárka Annamária
: Besse Boglárka Annamária
The role of the social media in film-induced touristic attractions in experience economy
: Kárpáti Sziszka
: Kárpáti Sziszka
Promoting Destinations Through Film Tourism
: Veres Blanka
: Veres Blanka
The Star Wars and Marvel Film Franchises Analysed From a Marketing Perspective
: Fejes Marcell
: Fejes Marcell
PR film készítése
: Rátkai Márk
: Rátkai Márk
The Potential of Film Tourism in Hungary
: Sebestyén Judit
: Sebestyén Judit
Filmes termékmegjelenítés fogyasztói szemmel
: Kalapos Diána
Published: (2014)
: Kalapos Diána
Published: (2014)
Romantikus könyvek filmes adaptációi
: Péntek Szonja Hedvig
: Péntek Szonja Hedvig
Film Tourism Exploring the Motivations of Travelers to visit Movie Destinations
: Végh Csenge
: Végh Csenge
Art roots of film language structures the impact of renaissance painting on film language structures
: Jankovics Andrea
: Jankovics Andrea
Game of Thrones induced film tourism
: Bencze Beatrix
: Bencze Beatrix
Projektmenedzsment egy film létrehozása során
: Vorák Kinga
: Vorák Kinga
A magyar film expresszionista törekvései
: Meló Ádám
: Meló Ádám
Film-Induced Tourism The Role of Chinese Tourists' Preference in Destination Development
: Shi Junfeng
: Shi Junfeng
More than a mode of transportation – vehicles having attraction or even destination function in the world and in Hungary
: Légrádi Beatrix
: Légrádi Beatrix
A filmes ellenkultúra a horror műfajában
: Ványai István
: Ványai István
A comparison of Korean and the U.S. film industries
: Szebegyinszki Éva
: Szebegyinszki Éva
Mozgókép, film szerepe és hatásai a társadalomban
: Farkas Lili Andrea
: Farkas Lili Andrea
Filmturizmus, két Magyaroroszágon forgatott külföldi film tükrében
: Juhos-Kiss Gellért
: Juhos-Kiss Gellért
The effects of film tourism on the field of creative tourism the sustainability of escape rooms
: Horváth Martin Renátó
: Horváth Martin Renátó
A rendszerváltás előtti magyar film és politika kommunikációja
: Csery Nikolett
: Csery Nikolett
Hogyan járul hozzá a marketing egy film sikeréhez?
: Horváth Anna Zsófia
: Horváth Anna Zsófia
Communication of a conflict through film series The Israeli Palestinian conflict shown through “Fauda”
: Purim Avuka
: Purim Avuka
Communication of a conflict through film series The Israeli-Palestinian conflict shown through “Fauda”
: Purim Avuka
: Purim Avuka
A dzsesszkorszak szimbólumai A nagy Gatsby című film keresztmetszetében
: Pádár Zsófia Titanilla
: Pádár Zsófia Titanilla
Filmfinanszírozás és filmes költségvetés tervezés – Magyarország a nemzetközi filmgyártás térképén
: Hrubiák Vivien
: Hrubiák Vivien
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása a Budapest Film Academy számára
: Jónás Tímea
: Jónás Tímea
Film Tourism Planning based on Chinese Generation Z Tourists’ Preference for Budapest
: Shi Junfeng
: Shi Junfeng
The influence of streaming on the marketing and distribution strategies of studios in the film industry and on moviegoer habits
: Popovics Marcell Milán
: Popovics Marcell Milán
Content marketing as a strategic tool to influence customer purchasing decisions at an international company. How to attract new visitors to the Omron website?
: Pocsai Anikó
: Pocsai Anikó
A mai magyar deviáns ifjúsági csoportok bemutatása négy magyar film segítségével
: Rajtik Tímea
: Rajtik Tímea
Egy modern színházi és filmes alkotócsoport marketing lehetőségei a 011 példáján keresztül
: Varga Regina Alexandra
: Varga Regina Alexandra
My Fair Lady (Pygmalion) színházi és filmes adaptációjainak kommunikációs eszközei különböző korokból
: Sylvester Fanni
: Sylvester Fanni
„Budapest Európa Hollywood-ja” - A külföldi filmes stábtagok budapesti tartózkodásának turisztikai vizsgálata
: Vigmann Dorit
: Vigmann Dorit
Two Towers of cultural tourism;The relationship between literary tourism and film tourism based on Lord of the Rings
: Lele Orsolya
: Lele Orsolya
Visitor satisfaction and the reputation of Balaton Sound festival
: Kézdi Anna
: Kézdi Anna
The Impact of Digitalization on Sustainable Branding in the Tourism destination
: Mbarek Alhaddar, et al.
Published: (2024)
: Mbarek Alhaddar, et al.
Published: (2024)
The argan tree as a key of touristic promotion for the region of Essaouira
: El Hassani Mouad
: El Hassani Mouad
Comprehensive investigation about the result of the lack of international presence in the life of the Hungarian baths due to COVID-19 and describing potential marketing tools to attract domestic visitors with the Zsigmondy card
: Pintér Vencel
: Pintér Vencel
Similar Items
-
New Perspectives for Essaouira Film Destination to Attract More Visitors
: Alhaddar M'barek -
The situation of the Hagymatikum of Makó on the Hungarian spa market, possible ways of attracting more visitors there
: Besse Boglárka Annamária -
The role of the social media in film-induced touristic attractions in experience economy
: Kárpáti Sziszka -
Promoting Destinations Through Film Tourism
: Veres Blanka -
The Star Wars and Marvel Film Franchises Analysed From a Marketing Perspective
: Fejes Marcell