A fogyasztói társadalom és a tudatos fogyasztás kapcsolata – A reklámok hatása az élelmiszerpazarlásra
Elmentve itt :
Szerző: | Tóth Virág |
---|---|
További közreműködők: | Győri Dr. Zsuzsanna |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43715 |
- Példányok
- Leíró adatok
- Üzenet
- Other Versions (1)
- Hasonló tételek
- Minden adat megjelenítése (MARC/Címkés)
Hasonló tételek
A fogyasztói társadalom és a tudatos fogyasztás kapcsolata – A reklámok hatása az élelmiszerpazarlásra
: Tóth Virág
: Tóth Virág
A felelős vállalatvezetés és a tudatos fogyasztás kapcsolata
: Sulyok Veronika
: Sulyok Veronika
A CSR és a felelős, tudatos fogyasztás kapcsolata
: Németh Viktória Ágnes
: Németh Viktória Ágnes
Fenntartható vagy fogyasztói társadalom-Létezhet-e fenntartható fogyasztás?
: Szabó Bence Pál
: Szabó Bence Pál
A tudatos fogyasztás magyarországi népszerűsítése a Tudatos Vásárlók Egyesületének tevékenységén keresztül
: Patkós Zita
: Patkós Zita
Tudatos élelmiszer-fogyasztás a Z-generáció körében
: Tábori Zoltán
: Tábori Zoltán
Minőségi élet, egészséges társadalom, - tudatos táplálkozás, és szabadidősportok segítségével
: Bodrogi Réka
: Bodrogi Réka
A hazai fenntarthatósági gyakorlatok vizsgálata a rendezvényeken, különös tekintettel az élelmiszerpazarlásra
: Zsákai Fanni
: Zsákai Fanni
A tudatos fogyasztás, mint fenntarthatósági fejlődési cél – Fókuszban a csomagolásmentes boltok
: Püspöki Barbara
: Püspöki Barbara
Az idősödő társadalom és a munkaerőpiac kapcsolata
: Karsai Dorina Kitti
: Karsai Dorina Kitti
A reklámok és művészetek kapcsolata
: Baranyi Dániel Sándor
: Baranyi Dániel Sándor
A fogyasztói társadalom hatásai a mai modern esküvőkre és az esküvőiparra
: Szabó Virág Gabriella
: Szabó Virág Gabriella
A vegán táplálkozás és a fenntarthatóbb fogyasztás kapcsolata
: Hreblay Dóra
: Hreblay Dóra
Az underground szubkultúrák és a reklámok kapcsolata
: Csirke Dániel
Megjelent: (2009)
: Csirke Dániel
Megjelent: (2009)
Fogyasztás, fogyasztói magatartás. Belgium és Magyarország összehasonlítása
: Varga Rita
: Varga Rita
Készpénzmentes társadalom
: Tóth Béla Dávid
: Tóth Béla Dávid
Tudatos arcápolási fogyasztói szokások A Keve Cosmetics pozicionálása, márkaismertsége és termékattribútumai
: Nerhof Alida
: Nerhof Alida
A reklámok hatása a fogyasztói magatartásra egy ügynökség életében
: Somogyi Szonja
: Somogyi Szonja
A fenntartható termékekről szóló reklámok hatása a fogyasztói magatartásra
: Gál Kinga
: Gál Kinga
A magyar e-kereskedelem és a tudatos bőrápolás kapcsolata
: Fekete Aliz
: Fekete Aliz
Televíziós reklámok befolyása a fogyasztói döntésekre
: Lukács Ivett
: Lukács Ivett
A marketingkommunikáció és az elhízott társadalom kapcsolata az Amerikai Egyesült Államokban
: Lázár Norina Rebeka
: Lázár Norina Rebeka
Fogyasztás pszichológiája
: Bagi Zoltán
: Bagi Zoltán
Kábítószer-fogyasztás
: Huber Vanessza
: Huber Vanessza
A tudatos fogyasztói magatartás a pénzügyi fogyasztóvédelem tükrében
: Szakács Dominik
: Szakács Dominik
Reklámok hatása a gyermekekre
: Ambrus Melinda
: Ambrus Melinda
Az ezotéria és a rendszerváltás utáni társadalom kapcsolata Az ezotéria megjelenése a mindennapokban és a bulvárvilágban, illetve a rendszerváltás hatásai
: Drjetovszki Alexandra
: Drjetovszki Alexandra
Művészet és Társadalom
: Feltser Alexia
: Feltser Alexia
Az elöregedő társadalom jövője, avagy szenior turizmus Magyarországon
: Mester Virág
: Mester Virág
Fenntartható fogyasztás Magyarországon
: Batinkov Viktória
: Batinkov Viktória
Digitális zenei fogyasztás átalakulása a COVID-19 idején
: Pintér Virág
: Pintér Virág
A reklámok hatása a testképre
: Chrobacsinszky Eszter
: Chrobacsinszky Eszter
A reklámok hatása a gyermekekre
: Réz Adrienn
: Réz Adrienn
A reklámok hatása a kismamákra
: Döbrei Enikő
Megjelent: (2014)
: Döbrei Enikő
Megjelent: (2014)
A fogyasztói társadalmat mozgató háttér elemzése. A social media befolyásoló hatása a fogyasztás pszichológiájára.
: Dóró Richárd
: Dóró Richárd
A digitális reklámok hatása az értékesítésre
: Kiss Bíborka Laura
: Kiss Bíborka Laura
Az élelmiszer reklámok hatása a gyerekekre
: Szentmiklóssy Eszter
: Szentmiklóssy Eszter
A tudatos vásárlói és fogyasztói magatartás megjelenési formái, trendje és hatása a cukrászati termékkínálatra
: Koronczy Rita Adrien
: Koronczy Rita Adrien
Reklámok hatása a különböző generációkra
: Radeczki Eszter Boglárka
: Radeczki Eszter Boglárka
Reklámok hatása a női fogyasztókra
: Gombos Réka Eszter
: Gombos Réka Eszter
Hasonló tételek
-
A fogyasztói társadalom és a tudatos fogyasztás kapcsolata – A reklámok hatása az élelmiszerpazarlásra
: Tóth Virág -
A felelős vállalatvezetés és a tudatos fogyasztás kapcsolata
: Sulyok Veronika -
A CSR és a felelős, tudatos fogyasztás kapcsolata
: Németh Viktória Ágnes -
Fenntartható vagy fogyasztói társadalom-Létezhet-e fenntartható fogyasztás?
: Szabó Bence Pál -
A tudatos fogyasztás magyarországi népszerűsítése a Tudatos Vásárlók Egyesületének tevékenységén keresztül
: Patkós Zita