Az ételtálalás esztétikuma és a fogyasztók percepciója közötti kapcsolat vizsgálata
Elmentve itt :
Szerző: | Varga Brigitta |
---|---|
További közreműködők: | Debreceni János |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | esztétika fogyasztói igények megismerése fogyasztói preferenciák gasztronómia vendéglátás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43731 |
- Példányok
- Leíró adatok
- Üzenet
- Other Versions (1)
- Hasonló tételek
- Minden adat megjelenítése (MARC/Címkés)
Hasonló tételek
Az ételtálalás esztétikuma és a fogyasztók percepciója közötti kapcsolat vizsgálata
: Varga Brigitta
: Varga Brigitta
A budapesti kerékpárút hálózat percepciója
: Lányi Katalin
Megjelent: (2013)
: Lányi Katalin
Megjelent: (2013)
A futball és a vendéglátás közötti kapcsolat
: Ilyés Szilvia Patrícia
: Ilyés Szilvia Patrícia
Az urban exploration és a szenzoros élménykeresés közötti kapcsolat vizsgálata
: Mezei Lőrinc
: Mezei Lőrinc
A magyar borexport és a Benelux Államok közötti kapcsolat vizsgálata
: Zalay Ágnes Zsuzsanna
: Zalay Ágnes Zsuzsanna
A vezető érzelmi intelligenciája és szervezeti elkötelezettsége közötti kapcsolat vizsgálata
: Czimer Beáta
: Czimer Beáta
A fenntartható fejlődés és az intézmények nevelési hatásai közötti kapcsolat vizsgálata
: Budaházi Klaudia Napsugár
: Budaházi Klaudia Napsugár
A beszerző és beszállító közötti kapcsolat vizsgálata a Knorr-Bremse-nél
: Gonda Jakab
: Gonda Jakab
A munkahelyi motiváció és a munkaképes generációk közötti kapcsolat
: Frech Fanni
: Frech Fanni
A szervezeti elkötelezettség és a vezetői kommunikáció közötti kapcsolat
: Fodor Fanni
: Fodor Fanni
Szervezeti szintű érzelmi intelligencia és kommunikáció közötti kapcsolat elemzése
: Szegő Réka
: Szegő Réka
A vendégelégedettség és a teljesítménymutatók közötti kapcsolat vizsgálata egy szálloda példáján keresztül
: Sipos Péter
: Sipos Péter
A dolgozói elégedettség és a fluktuáció közötti kapcsolat vizsgálata egy vállalaton belül
: Valentyik Zita
: Valentyik Zita
A Samsung promóterek érzelmi intelligenciája és a teljesítményük közötti kapcsolat
: Szórát Dávid Csaba
: Szórát Dávid Csaba
A vállalati méret és a korrupció érzékelés közötti kapcsolat bemutatása
: Brassnyó Márton László
: Brassnyó Márton László
A munkakörnyezet és a munkavállaló teljesítménye közötti kapcsolat a vállalat szempontjából
: Tánczos Eszter
: Tánczos Eszter
A vezetők és a csapat közötti kapcsolat a Stiefel Kft-ben
: Nyéki Anissza Petra
: Nyéki Anissza Petra
Az érzelmi intelligencia és a munkahelyi teljesítmény közötti kapcsolat vizsgálata az értékesítési területen dolgozók körében
: Csankó Zsófia
: Csankó Zsófia
Az online marketing és a német, illetve magyar professzionális labdarúgás közötti kapcsolat
: Borsos Bálint Áron
: Borsos Bálint Áron
A turizmus és a gazdasági növekedés közötti kapcsolat elemzése Magyarországon a 2000 és 2016 közötti időszakban
: Bodó Pál Bence
: Bodó Pál Bence
A fogyasztás pszichológiai szemszögből, termékek árának percepciója, viselkedési minták alkalmazása a digitális térben
: Lencsés Edina
: Lencsés Edina
Az I nemzetgazdasági ág bruttó hozzáadott értéke és üvegházhatású gázkibocsátása közötti kapcsolat vizsgálata az Európai Unió tagállamaiban
: Lénárt Emese
: Lénárt Emese
A szállodai rendezvények lebonyolítása a részlegek közötti kapcsolat és a gasztronómia fontosságának tükrében
: Mézes Anita Nikolett
: Mézes Anita Nikolett
Kapcsolat-menedzsment public relations aspektusból
: Varga Viktória
: Varga Viktória
Turizmus attitűd A helyi lakosok hozzáállása a turistákhoz és a turizmus fejlődése közötti kapcsolat
: Hang Fatime
: Hang Fatime
Az információs és kommunikációs technológiák és a munka-magánélet egyensúlya közötti kapcsolat a GE Power példáján keresztül
: Mihályi Zsolt
: Mihályi Zsolt
Egy önálló, belvárosi szálloda, szervezeti egységei közötti kapcsolat bemutatása, a Hotel City Inn**** példája alapján
: Radnai Lilla
: Radnai Lilla
A beszállítókkal való kapcsolat megfelelőségének vizsgálata a Sanofi-Aventis/Chinoin Zrt. esetében
: Varga Péter
: Varga Péter
Az e-kommunikáció, mint társadalmi kapcsolat eszköze
: Hugyecz István Péter
: Hugyecz István Péter
A GDPR hatása a fogyasztók és a szolgálatók közötti kapcsolatra, a személyes adatok védelmére
: Füstös András
: Füstös András
A tömegturizmus és klímaváltozás, létezik-e kapcsolat?
: Botmenegy Renáta
: Botmenegy Renáta
A környezettudatos fogyasztók motivációinak vizsgálata
: Rácz Noémi
Megjelent: (2013)
: Rácz Noémi
Megjelent: (2013)
A fogyasztók reklámelutasító magatartásának vizsgálata
: Szőrös Dávid Ármin
: Szőrös Dávid Ármin
A fogyasztók reklámelutasító magatartásának vizsgálata
: Szőrös Dávid Ármin
: Szőrös Dávid Ármin
Kapcsolat a Mátrai borvidék borászatai és egyesületei között
: Tasi Gréta
: Tasi Gréta
A magyar-spanyol kereskedelmi kapcsolat alakulása az elmúlt évtizedben
: Rózsa Enikő
Megjelent: (2013)
: Rózsa Enikő
Megjelent: (2013)
Posztmodern fiatal fogyasztók utazási szokásainak vizsgálata
: Gombos Annamária
: Gombos Annamária
Speciális étrendet folytató fogyasztók szokásainak vizsgálata
: Sztán-Kovács Bernadett
: Sztán-Kovács Bernadett
Az ügyfél helye a rendezvényszervezésben, avagy az ügyfél-rendezvényügynökség kapcsolat
: Végh Tamás
: Végh Tamás
Az energiaitalokkal kapcsolatos élmények vizsgálata a fogyasztók körében
: Vízkeleti Orsolya
: Vízkeleti Orsolya
Hasonló tételek
-
Az ételtálalás esztétikuma és a fogyasztók percepciója közötti kapcsolat vizsgálata
: Varga Brigitta -
A budapesti kerékpárút hálózat percepciója
: Lányi Katalin
Megjelent: (2013) -
A futball és a vendéglátás közötti kapcsolat
: Ilyés Szilvia Patrícia -
Az urban exploration és a szenzoros élménykeresés közötti kapcsolat vizsgálata
: Mezei Lőrinc -
A magyar borexport és a Benelux Államok közötti kapcsolat vizsgálata
: Zalay Ágnes Zsuzsanna