Szeretők és egyéjszakás kalandorok hatása a szállodákra
Elmentve itt :
Szerző: | Harangozó Flóra |
---|---|
További közreműködők: | Törcsvári Dr. Zsolt István |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | egyéjszakás kalandorok románcturizmus szállodaipar szeretők Szexturizmus |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43732 |
Hasonló tételek
Titkos légyottok hatása a szállodákra
: Harangozó Flóra
: Harangozó Flóra
A gazdasági válság hatása a Magyarországon működő szállodákra
: Balog Tivadar
: Balog Tivadar
Netes szállásfoglalási rendszerek hatása a magyarországi szállodákra az Airbnb példáján kerszetül
: Pónya Benjámin
: Pónya Benjámin
Budapesti szállodák munkaerőpiaca különös tekintettel a 4 csillagos szállodákra
: Mikulás Dávid
: Mikulás Dávid
A kommunikáció jelentősége a Front Office-ban a Budapest Marriott példáján keresztül
: Harangozó Flóra
: Harangozó Flóra
A public relations helye, szerepe és feladata a magyar egészségügyben
: Harangozó Csenge
: Harangozó Csenge
Az image és arculat szerepe a vállalati stratégiában
: Harangozó Georgina
: Harangozó Georgina
A legnagyobb értékesítési folyamat a FŐTÁV Nonprofit Zrt. – nél
: Harangozó Gréta
: Harangozó Gréta
A tengeri konténeres fuvarozás egy szállítmányozó vállalat szemszögéből
: Harangozó Bálint
: Harangozó Bálint
Egységes zöldség-gyümölcs terméktanúsítási rendszer kialakításának lehetőségei Magyarországon
: Harangozó Júlia
Megjelent: (2014)
: Harangozó Júlia
Megjelent: (2014)
Szállítók/fuvarozók értékelése egy multinacionális cégnél
: Harangozó Gréta
: Harangozó Gréta
A dohányzási szokások vizsgálata és szerepe a minden napi életben
: Harangozó Vivien Gabriella
: Harangozó Vivien Gabriella
A HALLGATÓI, TANULÓI FOGLALKOZTATÁS HATÁSA A KARRIERRE ÉS A SKILLEKRE
: Csiba Flóra
: Csiba Flóra
A Sharing Economy hatása a turisztikai keresletre és kínálatra Magyarországon
: Szamosvári Flóra
: Szamosvári Flóra
Belföldi fizetési forgalom a KKV-k szemszögéből
: Harangozó Norbert János
: Harangozó Norbert János
A COVID-19 Világjárvány hatása az ingatlanbefektetői hajlandóságra
: Pálmai Flóra
: Pálmai Flóra
A vizuális közösségi média hatása a fiatal nők testképére
: Józsa Flóra
: Józsa Flóra
Innovációs stratégia Kulcs a jövőhöz "Egy állami cég innovációs stratégiájának kialakítása”
: Lászlóné Harangozó Bettina
: Lászlóné Harangozó Bettina
Gazdasági társaságok beolvadásos kiválásának könyvvizsgálata
: Fodorné Harangozó Klára
: Fodorné Harangozó Klára
A vírushelyzet hatása a Római Teniszakadémia működésére a turizmus összefüggésében
: Geiger Flóra
: Geiger Flóra
Az internet turizmusra gyakorolt hatása az utazási irodák szemszögéből
: Kollár Flóra
: Kollár Flóra
Vállalati kultúra hatása a munkavállalói elégedettségre
: Petheő Helga Flóra
: Petheő Helga Flóra
A Fishing on Orfű fesztivál hatása Orfű turizmusára
: Nagy Viktória Flóra
: Nagy Viktória Flóra
A koronavírus első hullámának hatása a vendéglátásban dolgozókra
: Jankó Flóra Katalin
: Jankó Flóra Katalin
A mesterséges intelligencia hatása az informatikai projektekre a Delaware Consulting Hungary Kft. példáján keresztül
: Angyal Flóra
: Angyal Flóra
A munkahelyi étkeztetés és irodai juttatások korrelációja a dolgozói elégedettséggel és ennek közvetett hatása a profitra egy internacionális cégnél globális szinten
: Hantos Flóra
: Hantos Flóra
A COVID-19 világjárvány hatása Nagy-Britannia turizmusára, valamint az ország lakóinak utazási szokásaira
: Konecsni Flóra
: Konecsni Flóra
A Festék Csodák Kft. festék- és építőipari szaküzletének közösségi média stratégiája a megváltozott COVID19 világjárvány alatt és ennek hatása a fogyasztói döntéshozatalban
: Tóth Flóra
: Tóth Flóra
A 2014-ben az Európai Unió által bevezetett gazdasági szankciók, valamint az orosz embargó hatása a magyar-orosz kereskedelemre
: Nagy Flóra
: Nagy Flóra
Hűtőipari helyzetkép A Covid-19 hatása egy fagyasztott élelmiszert árusító kisvállalkozás ellátási láncára
: Somodi Flóra
: Somodi Flóra
Az X és Y generációs nők és a női lappiac
: Orosz Flóra
: Orosz Flóra
A Profilplast Műanyagtermék Gyártó Kft. marketingterve és marketingstratégiai koncepciója a 2014-es évre
: Kiss Flóra
: Kiss Flóra
A sötét- és a katasztrófaturizmus népszerűsége a magyar utazók körében
: Poszlóczki Flóra
: Poszlóczki Flóra
A posztmodernitás megjelenése az utazás, a kalandok és élmények világában
: Szombathelyi Flóra
: Szombathelyi Flóra
A Zala-Feed Kft. és logisztikai tevékenységeinek bemutatása
: Boronyák Flóra
: Boronyák Flóra
A hazai bormarketing főbb tendenciái és stratégiai eszközei
: Csomor Flóra
: Csomor Flóra
A vállalkozás vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése
: Zieger Flóra
: Zieger Flóra
A munkavállalók munkahelyi jóllétének és érzelmi elkötelezettségének kapcsolata
: Pingiczer Flóra
: Pingiczer Flóra
Vidékfejlesztés Tolna megyében, különösen a bor-és a falusi turizmus vonatkozásában
: Vörös Flóra
: Vörös Flóra
PR és marketing a felsőoktatási intézményekben - A Budapesti Gazdasági Egyetem népszerűsítése
: Besenyő Flóra
: Besenyő Flóra
Hasonló tételek
-
Titkos légyottok hatása a szállodákra
: Harangozó Flóra -
A gazdasági válság hatása a Magyarországon működő szállodákra
: Balog Tivadar -
Netes szállásfoglalási rendszerek hatása a magyarországi szállodákra az Airbnb példáján kerszetül
: Pónya Benjámin -
Budapesti szállodák munkaerőpiaca különös tekintettel a 4 csillagos szállodákra
: Mikulás Dávid -
A kommunikáció jelentősége a Front Office-ban a Budapest Marriott példáján keresztül
: Harangozó Flóra