Introduction of development possibilities of an integrated, WEB 2.0 based content service in the TelCo industry, with special attention to the Hungarian market
Saved in:
Main Author: | Orbán Bence |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Termékbevezetés Online szolgáltatások Online marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43769 |
Similar Items
Eye tracking vs Survey in Measuring Attention Towards Nature-Based Contents Instagram Marketing of Rural Destinations
: Bal Damla
: Bal Damla
Japan in the Web of Integrations
: Majoros Pál
Published: (2018)
: Majoros Pál
Published: (2018)
The increasing importance of e-commerce with special attention to Azerbaijan.
: Bayramova Mirgunay
: Bayramova Mirgunay
Japan’s integration eforts, with particular attention to the Japan-EU Free Trade Agreement
: Majoros Pál
Published: (2019)
: Majoros Pál
Published: (2019)
The development of Ukraine’s Web 2.0 diplomacy
: Derkach Nadiia
: Derkach Nadiia
Financing of large companies in theory and practice with special attention to loan financing at Commerzbank Zrt.
: Balázs Eszter
: Balázs Eszter
Választási kampányok a web 2.0 világában
: Kovács Nóra
: Kovács Nóra
Szenior marketing a Web 2.0 dimenzióban
: Ursz Janka
: Ursz Janka
The Economic Co-operation and Integration between China and Middle East
: Alfarah Ayed Odeh Ayed
: Alfarah Ayed Odeh Ayed
Web2.0 és az online, offline személyiség
: Turóczi Eszter
: Turóczi Eszter
A web 2.0 és a hosszú farok
: Szakál Dániel
: Szakál Dániel
Újmédia web 2.0 hatása az egészségügyi kommunikációra
: Baji Anikó Katalin
: Baji Anikó Katalin
History of the European Union with special attention to the development of relations with Central and Eastern European Countries and institutional reforms
: Ábrahám Tamás
: Ábrahám Tamás
RotoZip - The European launch of a new brand for construction professionals with special attention to the Benelux countries
: Varga Zoltán
: Varga Zoltán
Web 2.0 hatása a vendéglátásra és a szállodaiparra
: Major Bence Tamás
: Major Bence Tamás
A web2.0 és a hosszú farok jelenség
: Böszörményi Adrienn
: Böszörményi Adrienn
“FranchiseZing” - Introduction and practical implementation of the franchise system through the example of Hungarian Zing Burger & Co
: Valach Beáta
: Valach Beáta
A kisvállalkozások online marketing eszköz használata a web 2.0 korszakában
: Karczub Gyula
: Karczub Gyula
A Web 2.0 és a közösségi média hatása a marketingkommunikációra -(R)evolúció?-
: Bükkösy Ádám
: Bükkösy Ádám
A Web 2.0 és a kereskedelmi bankok- "hagyományos" vs. "digitális" bankolás
: Kőszegi Alexandra
: Kőszegi Alexandra
Vásárlás, aukció, közösség, avagy WEB 2.0 az aukciós oldalakon és piactereken
: Medgyesi Boglárka Ildikó
Published: (2014)
: Medgyesi Boglárka Ildikó
Published: (2014)
Der Vergleich von Intercontinental Budapest und David Intercontinental Tel Aviv
: Lővei Tamás
: Lővei Tamás
Lakossági vezetékes telefónia szolgáltatás indításának lehetőségei és feltételei a PanTel Rt-nél
: Marton Györgyi
: Marton Györgyi
The present and future possibilities of experience-based bicycle tourism in the region of Budapest – A comparative analysis of the international and Hungarian position
: Tóth Lilla Fruzsina
: Tóth Lilla Fruzsina
Zenemarketing az internet korában, avagy hogyan alakította át a hazai zenekarok marketingtevékenységét a Web 2.0
: Kovács Kinga
: Kovács Kinga
Measuring revealed comparative advantage based on conventional and non-conventional (TiVA) databases with special emphasis on Hungary
: Kulcsár Hédi
: Kulcsár Hédi
A Spotify content marketingjének innovációi és hatása
: Tóth Bernadett Beáta
: Tóth Bernadett Beáta
Web elemzés - weboldalak teljesítménymutatói
: Tarr Károly
: Tarr Károly
Integrated Reporting
: Robertson Fiona
Published: (2020)
: Robertson Fiona
Published: (2020)
The market introduction and PR activities of Garnier Olia
: Helik Krisztina
: Helik Krisztina
Content marketing eszközök használata az Ingatlan.com-nál
: Nagy Gergő
: Nagy Gergő
How to utilize digital content creation within customer journey?
: Rácz Dávid
: Rácz Dávid
Web alapú raktárkezelő alkalmazás fejlesztése
: Balassa Viktor
: Balassa Viktor
Possible improvements of supplier selection
: Frombach Nathalie Nicole
: Frombach Nathalie Nicole
New development possibilities in Keszthely
: Horváth Anett
: Horváth Anett
Ethics, Culture, and Integrity
: Babic Katja
Published: (2020)
: Babic Katja
Published: (2020)
Ford Trucks's introduction to the Hungarian heavy truck market
: Stefkó Boldizsár
: Stefkó Boldizsár
The introduction of risk management process in the truck and trailer sector
: Szabó Krisztián
: Szabó Krisztián
Preparation, organization and implementation of audit tasks in the savings co-operative sector The B3 Co-operative credit institution
: Oláh Krisztián
: Oláh Krisztián
Kommunikationsdefizite im Zeitalter von Corona & Co.
: Bodolay László
Published: (2021)
: Bodolay László
Published: (2021)
Similar Items
-
Eye tracking vs Survey in Measuring Attention Towards Nature-Based Contents Instagram Marketing of Rural Destinations
: Bal Damla -
Japan in the Web of Integrations
: Majoros Pál
Published: (2018) -
The increasing importance of e-commerce with special attention to Azerbaijan.
: Bayramova Mirgunay -
Japan’s integration eforts, with particular attention to the Japan-EU Free Trade Agreement
: Majoros Pál
Published: (2019) -
The development of Ukraine’s Web 2.0 diplomacy
: Derkach Nadiia