Új módszerek a marketingkommunikációban Az M&M's vállalat megjelenése a közösségi médiában a hazai és külföldi piacon
Elmentve itt :
Szerző: | Mogyorósi Eszter |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Marketingkommunikáció Közösségi marketing M&M |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43778 |
Hasonló tételek
Új trendek az online marketingkommunikációban
: Finta Zsófia
: Finta Zsófia
Kulturális különbségek a marketingkommunikációban
: Kalló Eszter
Megjelent: (2013)
: Kalló Eszter
Megjelent: (2013)
A közösségi média térnyerése az online marketingkommunikációban
: Domján Zsófia
: Domján Zsófia
Az influencerek hatása a marketingkommunikációban
: Oldal Fanni
: Oldal Fanni
A mozi szerepe a marketingkommunikációban
: Korom Erik
: Korom Erik
A gasztroblogok szerepe a marketingkommunikációban
: Ádám Vanda
: Ádám Vanda
BTL eszközök szerepe a marketingkommunikációban
: Gombor Gréta
: Gombor Gréta
Az online marketing szerepe a marketingkommunikációban
: Szentgyörgyi Noémi Kitti
: Szentgyörgyi Noémi Kitti
Az AI influencerek szerepe a marketingkommunikációban virtuális személyiségek hatása a szépségiparra
: Vörös Tamás
: Vörös Tamás
Telefonos ügyfél megkeresések helye és szerepe a marketingkommunikációban
: Janicsek Dóra
: Janicsek Dóra
Gaming és e-sport, mint eszköz a marketingkommunikációban
: Duka Krisztián
: Duka Krisztián
H&M, mint felelős vállalat
: Dombi Eszter
: Dombi Eszter
A L'Oréal Paris szépségnagykövetek szerepe a marketingkommunikációban
: Takács Enikő
: Takács Enikő
Új módszerek a gazdasági alapképzések matematikaoktatásában
: Rendek Csaba
Megjelent: (2018)
: Rendek Csaba
Megjelent: (2018)
Digitalizáció a vállalati marketingkommunikációban, a Transmoduls online tevékenységének elemzésével
: Földesi Melinda
: Földesi Melinda
A közösségi média szerepe az online marketingkommunikációban Különös tekintettel a fiatalok online médiafogyasztására
: Barsi Vivien
: Barsi Vivien
Influencerek és vloggerek tevékenységének és hatásának elemzése a turisztikai marketingkommunikációban
: Izmán Dorottya
: Izmán Dorottya
Új módszerek a japán tiszteleti nyelv oktatásában
: Székács Anna
Megjelent: (2001)
: Székács Anna
Megjelent: (2001)
A véleményvezérek szerepe a marketingkommunikációban és gyakorlati alkalmazásuk egy kampány során
: Horváth Bence
: Horváth Bence
Innovatív Online Megoldások a Marketingkommunikációban a Danubius Hotels Zrt. Példáján Keresztül
: Szabó Ágnes
: Szabó Ágnes
Új módszerek és fejlesztések elemzése a banki ügyintézésben
: Szabó Nikoletta
: Szabó Nikoletta
Online társkeresők megjelenése az új médiában
: Vékási Virág
: Vékási Virág
M-learning
: Bódi Nikolett Ágnes
: Bódi Nikolett Ágnes
A social media egyre növekvő szerepe a marketingkommunikációban avagy "Halló, itt vagyok!"
: Veres Bence
: Veres Bence
Szójátékok szerepe és hatása a marketingkommunikációban az Aldi és a Media Markt online reklámjainak vizsgálata
: Boros Bernadett
: Boros Bernadett
Társadalmi felelősségvállalás a hazai mKKV szektorban
: Szeghő Bettina
: Szeghő Bettina
M-commerce purchases in Hungary
: Kovács Máté
: Kovács Máté
Az új, online marketingkommunikációs módszerek, mint stratégiai eszközök vizsgálata a cégek marketingtevékenységében
: Bosnyák Marcell Boldizsár
: Bosnyák Marcell Boldizsár
Újfajta toborzási módszerek megjelenése az átformálódó munkaerőpiacon
: Hajdók Andrea Antónia
: Hajdók Andrea Antónia
Egy ismert márka kommunikációja új vizeken A KOMÉTA 99 Zrt. megjelenése a közösségi médiában
: Nagy Nelli
: Nagy Nelli
A H&M fenntarthatósági stratégiája és ennek megjelenése a marketing munkájában
: Samu Viktória
: Samu Viktória
Új termék bevezetése külföldi piacon a spanyolországi Lopez Pigueiras márka magyarországi piacra lépése
: Csiba Orsolya
: Csiba Orsolya
Tanári felelősségem a pályaválasztás során, az új oktatási módszerek alkalmazásának lehetősége a szakképzésben
: Korenika-Deguly Luca Anna
: Korenika-Deguly Luca Anna
A zöldmarketing jelenlegi helyzete, kommunikációs lehetőségei, valamint a zöld fogyasztók megjelenése külföldön és Magyarországon
: Mogyorósi Eszter
Megjelent: (2014)
: Mogyorósi Eszter
Megjelent: (2014)
A közösségi média szerepe a 4M Dance Company tevékenységében
: Farkas Bálint
: Farkas Bálint
M-learning alapú vállalatirányítási segédanyag
: Füzes Viktória
: Füzes Viktória
Hasonló tételek
-
Új trendek az online marketingkommunikációban
: Finta Zsófia -
Kulturális különbségek a marketingkommunikációban
: Kalló Eszter
Megjelent: (2013) -
A közösségi média térnyerése az online marketingkommunikációban
: Domján Zsófia -
Az influencerek hatása a marketingkommunikációban
: Oldal Fanni -
A mozi szerepe a marketingkommunikációban
: Korom Erik